چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی به خانوارهای دهک ۱ تا ۳

24 خرداد 1401
 پرداخت وام ۱۵۰ میلیونی به خانوارهای دهک ۱ تا ۳

به گزارش بانک اول تفاهم‌نامه احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های یک تا ۳ درآمدی بین وزارت راه و شهرسازی و بانک رسالت به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، این تفاهم‌نامه بین محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در قالب تولید مسکن ارزان قیمت و طرح اقدام ملی مسکن در ۶ ماده به امضا رسید.

براساس این تفاهم‌نامه مقرر شد تا به ۵۰ هزار نفر از دهک‌های کم‌درآمد (دهک یک تا ۳) جامعه ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت شود که خانوار‌های کم‌درآمد تازه ازدواج‌کرده و سرپرست خانوار‌هایی که دارای ۳ فرزند و بیشتر هستند در اولویت هستند.

براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، اسامی افرادی که در اولویت دریافت این وام و مشارکت در این طرح هستند از طرف معاونت مسکن و ساختمان، به بانک اعلام خواهد شد.

مدت زمان اجرای این تفاهم‌نامه ۳ سال و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۵ سال تعیین شده است.

اخبار مرتبط
گاهی به دلایل مختلف متقاضیان نمی‌توانند ضامنی معتبر برای ضمانت وام خود به بانک ارائه دهند. به همین دلیل دریافت وام برای این افراد به مراتب سخت‌تر می‌شود. اما بانک پاسارگاد در یکی از طرح‌های خود، این وام را بدون ضامن در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد .
مقدار سود وام خرید خودرو کارکرده را بانک‌ها تعیین می‌کنند؛ با این‌حال معمولاً سود وام خرید خودرو کارکرده بالاتر از وام‌های خودرو نو است. نکته مهم: شرایط اعلامی پرداخت وام خودرو در زیر توسط بانک ها ممکن است تغییر کرده باشد.برای اطلاعات تکمیلی به بانک مربوطه مراجعه فرمائید.
این طرح در راستای استقرار بانکداری جامع و توسعه خط کسب و کاری بانکداری شرکتی و تجاری و تمرکز بر مشتریان و معتبر طراحی شده است. این محصول قابلیت بهره برداری برای کلیه مشتریان حقیقی به صورت انفرادی یا پرسنل معرفی شده سازمان ها و شرکت ها به عنوان خریدار را دارا می باشد. با توجه به مزیت های رقابتی محصول بهین کارت ۲ نسبت به محصولات مشابه رقبا، این محصول می تواند به عنوان ابزار کارا مورد بهره برداری قرار گیرد.
از بهمن ماه سال گذشته که تسهیلات ودیعه مسکن در تهران به ۲۰۰ میلیون تومان رسید بسیاری از مستاجران در پشت صف‌های بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن قرار گرفته اند در صورتی که همین افزایش ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات در طی چند ماه گذشته آثار و تبعات خود را روی بازار اجاره گذاشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عیسی خلیل مقدم
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آخه چجوریه برا کسی مثل من که سربازم، تازه ازدواج کردم و حقوق سربازیم ماهی ۶۰۰ تومنه، چطور قسطاش رو مرداخت کنم؟؟ پشتوانه مالی هم ندارم، لطفا اگه میخوایید وام بدید یه جوری باشه که بتونیم پرداخت کنیم،تازه خودتونم میگید خانواده های کم درآمد😑😑ما بتونیم ماهی ۲ و ۶۰۰ قسط بدیم که دیگه کم درآمد نیستیم

زهرا نجاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

میشه لطفاً بیشتر راهنمایی کنید ؟برای گرفتن وام باید به چه بانکی مراجعه کرد ؟شرایطش چیه ؟ضامن میخواد یا باید سپرده گذاشت ؟

Sh... Ja...
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

برجی ۳ تمن قسطش میشه افراد کم درامد برجی ۲ تمن درامد ندارن واقعا متاسفم براتون

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها