دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

اعلام زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

24 خرداد 1401
اعلام زمان قرعه کشی محصولات ایران خودرو

به گزارش بانک اول با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح فروش فوق العاده ۲ محصول ایران خودرو و پیش فروش تارا، قرعه کشی این محصولات فردا یکشنبه با حضور نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که با مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه ثبت نام شد، همچنین دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان در این مرحله عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش فروش، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده تعیین شده است.

اخبار مرتبط
موتمنی تصریح کرد: کاهش قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی برآمده از افت قیمت دلار است و وقتی دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومان وارد شد این کاهش قیمت رخ داد و تا زمانی که ریزش قیمت دلار ادامه داشته باشد از آنجا که خودروی در ایران کالایی سرمایه‌ای است افت قیمت انواع خودرو هم ادامه خواهد داشت.
در این مصوبه آمده است: اعضای شورا به اتفاق آرا مصوب کردند که «خودرو‌های برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودرو‌های سواری مصوبه ۵۴۳ و اصلاحات بعدی آن خارج گردد.»
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها