دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با موعد تحویل یک ماهه + جزئیات

24 خرداد 1401
ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با موعد تحویل یک ماهه + جزئیات

به گزارش بانک اول، پس از تصمیم گیری در مورد قرعه کشی‌های خودرو، ۲ پنل در سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir وجود داشت و افرادی که قصد خرید خودرو به صورت پیش فروش داشتند، روی پنل این روش خرید و افرادی که قصد خرید فروق فوق العاده روی گزینه مربوط به این روش خرید کلیک می‌کردند.

 

اکنون گزینه جدید فروش فوری نیز به روش های فروش ایران خودرو اضافه شده است که احتمالا در این پنل، خودرو در زمان کمتر از یک ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد، اکنون زمان تحویل خودرو‌های پیش فروش یک ساله، خودرو‌های فروش فوق العاده ۹۰ روزه است.

 

اضافه شدن این پنل می‌تواند نشان از این باشد که در سال جدید عرضه خودرو بیشتر خواهد شد.

 

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با موعد تحویل یک ماهه + جزئیات

اخبار مرتبط
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها