دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح

24 خرداد 1401
 افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح

به گزارش بانک اول، امیر سرتیپ فرشاد نجفی پور در سفر به شهرکرد گفت: حقوق بازنشستگان نیرو‌های مسلح در سال آینده ۲۵ درصد افزایش می‌یابد. علاوه براین تسهیلات بانکی و رفاهی هم برای این بازنشستگان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۰ مراکز مشاوره سلامت، ورزش، گفتگو و آموزش بازنشستگان نیرو‌های مسلح در ۱۰ استان کشور دایر می‌شود.

در سفر معاون وزیر دفاع و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح، نخستین مرکز تخصصی خدمات تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح کشور در خیابان آیت الله طالقانی شهرکرد افتتاح شد.

برای ساخت این مرکز ۶ طبقه ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است و امور حقوقی، رفاهی، درمانی و بازنشستگی بیمه شدگان نیرو‌های مسلح برای نخستین بار در کشور در مکانی تخصصی انجام می‌شود./ایلنا

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها