دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

حقوق اسفند ماه بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟

24 خرداد 1401
حقوق اسفند ماه بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟

به گزارش بانک اول، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور در خصوص علت عدم پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری به طرح زیر است:

 

«جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
باسلام و احترام

همانگونه که مستحضرید تاکنون حقوق اسفندماه بازنشستگان کشوری پرداخت نگردیده است. پیگیری اینجانب از صندوق بازنشستگی کشوری بیانگر آن است که تا این لحظه سازمان برنامه و بودجه به تعهد خود عمل نکرده و پیگیری‌های مکرر مسئولین مربوطه نیز نتیجه‌ای نداشته و بی توجهی به این امر مهم، باعث گلایه‌ مندی جدی بازنشستگان عزیز کشور شده است.

 

آیا سازمان برنامه و بودجه متوجه نیست که بازنشسته عزیز چگونه در این روز‌های باقی مانده سال و افزایش بی رویه قیمت کالا‌های اساسی در سایه عدم مدیریت صحیح متولیان امر، مایحتاج عید و نوروز ۱۴۰۰ را تهیه کند؛ درحالیکه حقوق او همچنان پرداخت نشده است؟!

 

مستدعی است ضمن ارائه رهنمود لازم به متولیان امر، دستور فرمایید در اسرع وقت منابع لازم جهت پرداخت حقوق اسفندماه بازنشستگان دراختیار صندوق بازنشستگی قرار گیرد تابا قید فوریت پرداخت صورت گیرد.

از حسن توجه جنابعالی قدردانی می‌نماید.»/ایسنا

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها