شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

جریمه تردد در شهرهای ممنوعه چقدر است؟+لیست شهرهای قرمز و نارنجی

24 خرداد 1401
جریمه تردد در شهرهای ممنوعه چقدر است؟+لیست شهرهای قرمز و نارنجی

به گزارش بانک اول پس از اعلام اسامی ۴۰ شهر ممنوعه برای تردد، برای برخی سوال است که جریمه تردد در این شهرها چقدر است؟

طبق آخرین اعلام، جریمه تردد در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و جریمه تردد در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

طبق گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار هادیانفر، رئیس پلیس راهور کشور گفته است: مقرر شد در مبادی ورودی شهر‌های قرمز و نارنجی که منع تردد وجود دارد، جریمه تردد در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و جریمه تردد در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان اعمال شود.

وی تصریح کرد: تاکید ما پرهیز از سفر‌های نوروزی است، کماکان تردد شبانه در شهر‌ها از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد ممنوع است، ۹۱ درصد شهر‌ها در وضعیت زرد و نارنجی قرار دارد.

اما کدام شهرها در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند؟

اخبار مرتبط
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.
باورکردنی نیست، اما میزان شناخت و آگاهی اغلب کارگران نسبت به حق و حقوقشان به‌شکل حیرت‌آوری ناچیز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد رضا قاسمی زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام به کانال خوبه بانک اول، ،،،این دولت برای جریمه دست تو جیب مردم کردن خوب بلده چی کار کنه اما بلد نیست واکسن کرونا را وارد کنه تا این ممنویت ها برداشته شه مگه خوشی مردم چیه که اونم دولت از دستشون میگیره مردم خوشن فقط سالی یک بار اونم نه خارج از کشور بلکه در کشور خودشون به سفر برن که اونم از دماغ مردم در میاره، بخدا انصاف نیست، اصلان انصاف حرفه این دولت نیست، انصاف حرفه قشنگیه ولی متاسفانه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها