پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

تکذیب دستکاری در ثبت نام خودرو از سوی مدیرعامل ایران خودرو

24 خرداد 1401
 تکذیب دستکاری در ثبت نام خودرو از سوی مدیرعامل ایران خودرو

به گزارش بانک اول مدیرعامل ایران خودرو گفت: اگر کسی با پرداخت پولی موفق به ثبت نام خودرو شد، به آن جایزه می‌دهیم.

فرشاد مقیمی در خصوص فرآیند قرعه کشی خودرو اظهار کرد: قرعه کشی خودرو که از ابتدای سال شروع شد، کاملا به صورت سیستمی انجام می شود و نهادهای نظارتی، نظارت کافی به انجام آن دارند، اینکه برخی ادعا دارند با دریافت مبلغی می توانند خودرو ثبت نام کنند یک دروغ محض است. 

این مقام مسئول تشریح کرد: این یک ادعای دروغ است که افراد می توانند در ثبت نام خودرو دست ببرند و قول برنده شدن به افراد را می دهند، هر کسی با مدرک بگوید که در این ثبت نام ها با دلال بازی برنده شده اند، به آن یک خودرو جایزه می دهیم. 

مدیرعامل ایران خودرو گفت: تمام مراحل ثبت نام خودرو و قرعه کشی کاملا سیستمی انجام می شود و توسط ناظران، نظارت می شود. 

مقیمی در خصوص خودروی تارا و زمان عرضه این خودرو، گفت: ۶ نمونه از خودرو تارا اکنون به منظور تست پلاک شده و در سطح شهر به منظور تست تردد دارد و اولین خودرو تارا در اردیبهشت به دست مشتری خواهد رسید. اکنون هیچ خودرو تارایی به دست مشتری نرسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از تخصیص بودجه دولت برای توسعه موتور سه استوانه طبق مصوبه قانون بودجه سال آینده در مجلس خبر داد و گفت: سهم حوزه تحقیق و توسعه از فروش ایران خودرو نیز از ۰.۶ درصد در سال ۹۷ به ۳.۴ درصد در  امسال افزایش یافته و این امر می‌تواند مسیر توسعه را هموارتر کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه تعداد تولید خودروهای مونتاژی در سبد تولیدی امسال کم‌تر از شش هزار دستگاه بوده، افزود: در برنامه‌های امسال بر تولید داخلی تمرکز کرده و توانسته ایم با همت قطعه سازان کشور، اهداف را محقق کنیم.

اخبار مرتبط
رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.
پلیس راهور فراجا برای سال ۱۴۰۳، قوانین جدیدی را برای صدور گواهینامه رانندگی اعلام کرده است. این قوانین محدودیت‌های بیشتری را برای رانندگان جدید ایجاد می‌کند. همچنین بازه سنی مورد نیاز برای دریافت گواهینامه پایه یک افزایش یافته است. خوشبختانه همچنان عدم نیاز به کارت پایان خدمت برای دریافت گواهینامه آقایان پابرجاست؛ موضوعی که در گذشته یکی از چالش‌های دریافت گواهینامه رانندگی محسوب می‌شد.
سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سل گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.
قیمت ساینا S استاندارد ۸۵ گانه در کارخانه ۳۳۵ میلیون است، اما محصول جدید سایپا که از اوایل امسال پا به بازار گذاشته، توسط فروشنده‌ها به‌طور متوسط ۴۳۵ میلیون به خریداران پیشنهاد می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی ذوالفقاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها قبلن هم ثبت نام اینترنتی گفتید ما رباط نداریم دیدید داشتید سایت سر کاری که اصلن خودرویی توش نبود داشتید حال همان جایگزین های قرعه کشی همین کافی هست اقای مدیر عامل سایت شما فقط راستی ازمایی برج ۱۲سال ۹۸ واردیبهشت ۹۹بود چون چیز نداشت برات قرعه کشی را که دیگه دهان همه را باش بستی را جایگزین کردی خودرو را بردی بالا تو بازار ازاد که قیمت دولتی راهم دلیل افزیشی داشته باشی واقعن باید به شما نشان داد قیمت بازار را که نتونستی پایین بیاری راه مهندسی شده بردن قیمت کارخانه را به بازار نزدیک کردن اخه این چه نرخ دولتی با بازار ازاد هست چگونه این حرف میزنی دلال نتونست قرعه کشی دخالت کنه یک پارس تیوفای جایزه به بنده میدی تا بگم برات کجا وچگونه۳

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها