دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان واریز نخستین سهمیه بنزین سال ۱۴۰۰ اعلام شد

24 خرداد 1401
زمان واریز نخستین سهمیه بنزین سال ۱۴۰۰ اعلام شد

به گزارش بانک اول، «فاطمه کاهی» با اشاره به اینکه سهمیه بنزین هر ماه در ساعت صفر اولین روز آن ماه در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود، ادامه داد: سهمیه بنزین فروردین ۱۴۰۰، امشب در کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.

 

به گفته کاهی، این سهمیه بدون تغییر نسبت به ماه‌های گذشته خواهد بود و تغییری نیز در میزان ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت ایجاد نشده است.

 

وی افزود: سهمیه بنزین برای خودرو‌های سواری شخصی بنزینی ۶۰ لیتر، خودرو‌های سواری شخصی دوگانه سوز ۳۰ لیتر و برای موتورسیکلت‌ها نیز ۲۵ لیتر در ماه است و می‌توان در هر کارت سوخت، سهمیه ۹ ماه را ذخیره کرد.

 

سهمیه‌بندی بنزین از آبان سال ۱۳۹۸ آغاز شد. اینکار با هدف مدیریت مصرف بنزین و همچنین بهینه‌سازی آن انجام و در کنار آن توسعه سوخت سی. ان. جی به عنوان سوخت جایگزین مورد توجه قرار گرفت.

 

با توجه به کاهش مصرف بنزین با اجرای سهمیه‌بندی، فضا برای صادرات بنزین نیز فراهم شد که در شرایط تحریم‌های سخت نفتی، باعث افزایش درآمد‌های ارزی شد.

اخبار مرتبط
سازمان حمایت اعلام کرد: براساس تبصره ۲ ماده ۴ «عرضه کننده حق واگذاری یا استفاده از خودروی مسترد شده را پیش از رفع عیب ندارد خودروی مزبور پس از رفع عیب و نقص قبلی و با اعلام صریح عیوب مزبور در اسناد واگذاری مجاز می باشد.»
هونگچی E-QM5 با توان پیمایش 431 کیلومتر بیشترین بازدهی را در میان رقبای خود دارد. فضای مسافر و راننده و سرنشینان این خودرو بی‌نظیر بوده و بر اساس اطلاعات موجود، هونگچی E-QM5 پرفروش‌ترین خودرو برقی در میان محصولات وارداتی به ایران در کشور سازنده خود بوده است.
پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.
مهلت ثبت سفارش ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت است و به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان، کارگزاران امکان مسدودسازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۸:۳۰ روز عرضه خواهند داشت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها