یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

اولین سیگنال منفی به بازار طلا در امسال / سکه برخلاف طلا، ارزان نشد

24 خرداد 1401
اولین سیگنال منفی به بازار طلا در امسال / سکه برخلاف طلا، ارزان نشد

به گزارش بانک اول افت قیمت طلای جهانی به ۱۷۳۰ دلار در هر اونس اولین سیگنال منفی به بازار داخلی طلا در نوروز ۱۴۰۰ است که باعث شد قیمت طلا در اولین روز کاری سال ۱۴۰۰ ارزان شود.

بازار جهانی طلا روزهای خوبی را پشت سر نگذاشته و بعد از سقوط از کانال ۲ هزار دلاری اکنون در کانال ۱۷۰۰ دلار در هر درجا زدن است. قیمت جهانی طلا همزمان با  اولین روز کاری نوروز سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد که سیگنال منفی به بازار داخلی طلا رسیده و این درحالیست که قیمت سکه این تاثیر را نپذیرفت.

در حالی که هر گرم طلا در روز پنجشنبه پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۸۱ هزار تومان کاهش یافته اما قیمت سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان افزایش یافته است.

این نرخ در آخرین روز کاری سال گذشته ۱۱ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان بود.

اخبار مرتبط
بانک اول_لیست نهایی کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شد
بانک اول - از شهریور سال ۹۸سازمان امور مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را برای جلوگیری از فرار مالیاتی، شفاف‌سازی درآمد و کمک به حسابرسی مالیاتی، ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد.
بانک اول - سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایجاد صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاهبردای از سهامداران هشدار داد.
بانک اول - معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تمام مالکان و مستاجران خانه‌ها از ۱۹ فروردین باید محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها