یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

در سال جدید خبری از این یارانه کرونا نخواهد بود!

24 خرداد 1401
در سال جدید خبری از این یارانه کرونا  نخواهد بود!

بانک اول یارانه در دولت احمدی نژاد تصویب شد. یارانه به سرپرست خانوار تعلق می گیرد. یارانه اقشار با دهک بالا حذف شد. مبلغ یارانه 45500 تومان است. یارانه نقدی دچار تغییرات مهم می شود.

احتمالا مشمولان یارانه های نقدی و معیشتی ۱۰ و ۲۰ فروردین ماه اولین یارانه سال جدید را دریافت کنند.

 

پرونده پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا در اسفند سال ۹۹ بسته شد و به نظر می‌رسد دولت اعتباری برای پرداخت یارانه کرونا در سال ۱۴۰۰ در نظر نگرفته است. اما چه یارانه‌ای در سال جدید پرداخت می‌شود؟

اولین یارانه سال ۱۴۰۰، یارانه معیشتی است که از سال ۹۸ تاکنون هر ماه به حساب مشمولان واریز شده است.

این یارانه دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و احتمالا امسال هم همین روند ادامه پیدا کند. بر این اساس اولین یارانه سال ۱۴۰۰، یارانه معیشتی است.

مبلغ این یارانه برای خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.

دومین یارانه‌ای که در سال جدید واریز می‌شود، یارانه نقدی ماهانه است که مبلغ آن از سال ۸۹ تا کنون ثابت بوده و ماهانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

این یارانه اصولا در بیستم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شده و احتمالا امسال هم همان مبلغ در همان تاریخ واریز می‌شود. اما یارانه ۱۰۰ هزار تومانی کرونا دیگر واریز نمی‌شود و پرونده آن فعلا بسته شد./تجارت نیوز

اخبار مرتبط
بانک اول_لیست نهایی کاندیداهای مورد تایید شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال شد
بانک اول - از شهریور سال ۹۸سازمان امور مالیاتی، ۱۵ گروه از فعالان اقتصادی را برای جلوگیری از فرار مالیاتی، شفاف‌سازی درآمد و کمک به حسابرسی مالیاتی، ملزم به ثبت‌نام در پایانه فروشگاهی کرد.
بانک اول - سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایجاد صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاهبردای از سهامداران هشدار داد.
بانک اول - معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: تمام مالکان و مستاجران خانه‌ها از ۱۹ فروردین باید محل سکونت خود را در سامانه املاک و اسکان ثبت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد رضا قاسم زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

فقط من نمیدانم، این پولهای گدایی به چه درد مردم میخورد که اونم دولت بخواهد که نده، مگه ۱۰۰تومن میدی از آن طرف ۳۰۰برابرشو از جیب مردم در میاره بگم چی میدونم که همشو خودتون میدانید، بس دولت قیمتها را به حالت دوسال پیش در بیاره یارانه تو سرش بخوره کع میدانم اصلان چنین چیزی از عهده اش خارجه یعنی ریس جمهور در ایران نمایشی هست که بگن همه چی را ریس جمهور گران کرد که کرده، منظورم ریس جمهور یک تابلوی نشانه هست، که فقط قیمتها را ببره بالا وبا روح روان مردم بازی کنه، در ایران دیگر مردم امیدی به هیج نیروی ندارن با این وضعی که همه مسئولان برای مردم ساختن این تنها حرف من نیست شغل من طوریه که با عموم مردم سروکار دارم میدانم که هیج کس حتی از خود دولت ازاین زندگی خسته وراهی برای گریز از ایران دارن حالا دولت بیاد ۱۰۰تومن که به ملت میده رو قط کنه ببینید وضع آن زمان چطور میشه، که میدانم به نفع هیج کس نیست، بس مسولان عزیز کاری کنید پولی به دست مردم برسه که اگه نرسه واویلا میشه، اینو از من به عنوان یک فردی که بامردم سروکار دارم بپذیرید، واسلام

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها