یکشنبه, 23 اردیبهشت 1403 2024,May

پراید و تیبا دست دوم چند؟ + جدول قیمت

24 خرداد 1401
پراید و تیبا دست دوم چند؟ + جدول قیمت

به گزارش بانک اول قیمت پراید ۱۱۱ ای ایکس ۱۰۸ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۳۱ اس ای ۹۹ میلیون تومان معامله شده است. قابل ذکر است که آمار قیمت خودروهای جدول زیر ویژه‌ ماشین‌ های ساخت سال ۹۷ تاکنون و با کارکرد بیشتر از ۱۰ هزار کیلومتر است:

 

تیبا هاچبک SX ۱۱۵
پراید ۱۱۱ EX ۱۰۸
پراید ۱۳۱ SE ۹۹
پراید ۱۱۱ SE ۱۱۴
تیبا سدان SX ۱۱۸
پراید ۱۳۲ SE ۱۱۷
پراید پیکاپ ۱۵۱ SE ۹۷
پراید ۱۳۱ EX ۱۲۲
تیبا سدان EX ۱۱۷
تیبا هاچبک EX ۱۱۶

 

اخبار مرتبط
لیست محصولات قابل عرضه هنوز به طور قطعی مشخص نیست؛ اما طبق تاکید این گروه صنعتی به ایسنا، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو و عقب دیسکی، استارت دکمه‌های، صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی، دوربین عقب و چراغ مه‌شکن عقب اشاره کرد.
مدیر خدمات پس از فروش لاماری همچنین اطمینان داد که خریداران در زمینه خدمات پس از فروش با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد شد و تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش آرین پارس موتور، از همین امروز آمادگی ارائه خدمات به لاماری ایما هیبرید را دارند و مشتریان می توانند بدون نگرانی در بحث تامین قطعات و خدمات، از این محصول جدید استفاده کنند.
مالک شریعتی در پاسخ به این سوال که آیا امسال بنزین سه نرخی می‌شود گفت: این مساله در اختیار دولت است، اما تا کنون دولت مجوزی در رابطه با این موضوع از مجلس دریافت نکرده و حتی برنامه‌ای به مجلس ارائه نشده است. وی ادامه داد: البته باید در نظر داشت که تبصره هدفمندی با نرخ‌های سال گذشته در نظر گرفته شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها