پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

3 گیگابایت اینترنت، عیدی همراه اول به مناسبت نیمه شعبان

24 خرداد 1401
3 گیگابایت اینترنت، عیدی همراه اول به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش بانک اول همراه اول به مناسبت سالروز ولادت حضرت قائم(عج) و جشن نیمه شعبان، بسته هدیه اینترنت 7روزه 3 گیگابایت ویژه محتوای داخلی به صورت رایگان برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. 

این بسته در دوشنبه 9 فروردین 1400 از طریق شماره گیری «ستاره 1400 ستاره 2 مربع» برای کلیه مشترکان دائمی، اعتباری و انارستان قابل فعالسازی است.

ترافیک این بسته برای مشترکان دائمی و اعتباری فقط برای استفاده در سایت‌ها و پیام رسان‌های منتخب و محتوای داخلی اعلام شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (https://mci.ir/internet-tariff-reduction) در نظر گرفته شده است. 

ترافیک مصرفی در شبکه شاد، سایت های دانشگاه‌ها و مراکز علمی و همچنین سایت های زیر مجموعه همراه اول کماکان رایگان است.

در سیم کارت های انارستان، این بسته در کلیه محتواهای تعریف شده ویژه مشترکان این سیم کارت قابل استفاده است.

اخبار مرتبط
ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن امسال آغاز و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.
چپ دست بودن تفاوت های زیادی را در زندگی این افراد که چیزی حدود ۱۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند ، به وجود می آورد و امری اکتسابی و انتخابی نیست. خصوصیات منفی و مثبت فراوانی را به چپ دست ها اختصاص می دهند و بسیاری آنها را باهوش تر از بقیه می دانند.
برای دانستن سقف انتقال وجه اینترنتی (خرید اینترنتی) باید بدانید انتقال وجه در آن از دو طریق انجام می‌شود؛ رمز دوم پویا و دستگاه‌ رمز ‌ساز (که به آن توکن می‌گویند). سقف خرید از طریق رمز دوم پویا در سال 1403، 200 میلیون تومان و دستگاه توکن ۳۰۰ میلیون تومان (امکان افزایش تا 500 میلیون تومان) است.
وی با اشاره به این که طرح سراسری باانرژی از ابتدای خرداد تا پایان شهریور اجرا خواهد شد، گفت: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به‌صورت هفتگی طی ۲۱ هفته اجرای این پویش، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش‌بینی‌شده در این پویش بهره‌مند شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها