چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

حقایقی جالب درباره بانک ملت

24 خرداد 1401
حقایقی جالب درباره بانک ملت

به گزارش بانک اول در ادامه برای آشنایی بیشتر خوانندگان با بخش‌های مختلف این مجموعه، مطالبی را منتشر می‌کند؛

۱. بانک ملت در حال حاضر با مدیریت محمد بیگدلی فعالیت می‌کند. میزان سرمایه کنونی این مجموعه بیش از ۲۰۷ هزار و ۴۲ میلیارد ریال اعلام شده است.

۲. این بانک در قالب‌های سپرده و خدمات ریالی، تسهیلات و تعهدات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ارزی و طرح‌های اعتباری به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

۳. ارائه خدمات در سامانه‌های مبتنی بر وب، تلفن و تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سایر خدمات الکترونیک در حوزه بانکداری الکترونیک این مجموعه است.

۴. سهام بانک ملت با نماد «وبملت» در بازار اول- تابلوی اصلی- بورس ارائه می‌شود. سهام این بانک در بخش بانک‌ها و موسسات اعتباری، قسمت سایر واسطه‌های پولی قرار دارد. برای وبملت در سال گذشته، ۱۰۱ روز آمار مثبت بورسی ثبت شده است.

۵. دولت ایران، صندوق تامین آتیه کارکنان بانک ملت، صندوق سرمایه گذاری واسطه گری مالی یکم، شرکت پتروشیمی فناوران – سهامی عام- و … از سهامداران این بانک هستند.

۶. بانک ملت از لحاظ حجم معاملات سهام در یک سال گذشته، رتبه هفتم را به دست آورده است. میانگین تعداد خریداران سهام این مجموعه در ۱۲ ماه گذشته، ۱۰ هزار و ۸۲۷ نفر اعلام شد.

۷. این بانک تا بهمن ماه سال گذشته، ۸۱ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۷۱۸ کارت برای مشتریان خود صادر کرد. همچنین در زمان ذکر شده، تعداد خودپردازها و پایانه شعب بانک ملت به ترتیب، ۸ هزار و ۱۱۷ عدد و ۱۳ هزار و ۱۱۶ پایانه بود.

۸. این مجموعه تاکنون تندیس برترین خدمات الکترونیکی سال ۱۳۹۵، عنوان سومین شرکت برتر ایران در سال ۱۳۹۵، تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال ۱۳۹۶ و … را به دست آورده است.

۹. سال گذشته این بانک به دلیل اقدامات خود در بخش‌های مالی، اعتباری و مسئولیت‌های اجتماعی از جانب رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مورد تقدیر و قدردانی قرار گرفت.

۱۰. بانک ملت، در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقداماتی از قبیل مشارکت در تامین پوشاک نوروزی ۵۰۰ دانش آموز، کمک به مردم زلزله زده سی سخت و … را در کارنامه کاری سال گذشته خود ثبت کرد.

۱۱. همزمان با تغییر قانون چک، این مجموعه کتابچه آشنایی با قانون جدید چک را منتشر کرد. این کتابچه در قالب فایلی داخل وبسایت این بانک قرار دارد.

۱۲. بانک ملت در بیست و سومین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران سال ۱۳۹۹، با داشتن بیش از ۴ میلیون و ۵۰۴ هزار میلیارد ریال دارایی، به عنوان شرکت دارای بیشترین دارایی شناخته شد. این مجموعه سال ۱۳۹۷ نیز در همین عنوان، رتبه نخست را به دست آورد.

اخبار مرتبط
یکی از اقداماتی که امسال به صورت ویژه از همین الان شروع کرده‌ایم و داریم روی آن کار می‌کنیم، این است که ما بیکاران را با کد ملی شناسایی می کنیم، یعنی قبل از اینکه اصلاً بیکار خودش اعلام بکند یا مراجعه به زیرساخت‌های مختلف به سامانه‌ها و یا ادارات و مراجعه حضوری بکند شناسایی می کنیم.
در دولت سیزدهم اضافه برداشت نه به صورت جداگانه بلکه به صورت شبکه‌­ای وجود دارد. ما در کل شبکه بانکی شاهد کمبود ذخایر هستیم. این کمبود ذخایر که منجر به اضافه‌­برداشت می ­شود، علل سیاستی دارد. اتفاقی که باعث کمبود ذخایر و به دنبال آن اضافه‌­برداشت و افزایش پایه پولی شد، مطرح شدن بحث حساب واحد خزانه بود برای اینکه شفافیت دولت روی حساب­‌های خودش بیشتر شود.
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جلال رمضانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

برای 500 نفر البسه داده نفری 200 هزارتومن هم داده باشه میشه صد میلیون تومن، نکشی ما رو خیر نمونه

الناز سعیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

وقتی تنها بانکی هست که با این حجم بالای مشتری برای انتقال وجه های بین بانکی خودش 30 تومن کارمزد کم میکنه، مشخصه که باید بیشترین دارایی رو داشته باشه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها