شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

مقایسه ی 3 گوشی سری اس سامسونگ S21 Galaxy ، S21 Plusو S21 Ultra

24 خرداد 1401
 مقایسه ی 3 گوشی سری اس سامسونگ S21 Galaxy ، S21 Plusو S21 Ultra

به گزارش بانک اول گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 شامل سه گوشی S21 ، S21 Plus و S21 Ultra است. (در اینجا بررسی Galaxy S21 و بررسی Galaxy S21 Ultra وجود دارد.) همانطور که از نام های آن پیداست، هر مدل نسبت به مدل قبلی خود کمی ارتقا یافته تر و گران تر است، در نتیجه طیف خاصی از مشخصات برای پاسخگویی به نیازهای کاربران اندرویدی تقریبا فراهم می شود. اما چگونه تصمیم می گیرید که مقایسه کنید و یا باید کدام گوشی را برای خرید انتخاب کنید؟ مطمئنا، بودجه شما می تواند تصمیم شما را بگیرد، اما قیمت همه ماجرا را بیان نمی کند و بسته به نیاز شما، یک گوشی با قیمت بالاتر نیز ممکن است ارزش بالاتری داشته باشد.

 

بارزترین تفاوت های میان گوشی سامسونگ گلکسی S21، علاوه بر قیمت، اندازه صفحه، ظرفیت باتری و دوربین است. با بالا رفتن مدل گوشی، اندازه هر گوشی نیز افزایش می یابد. اگر دستتان کوچک است، ممکن است از مدل های Ultra متنفر باشید. اما اگر قرار است تعداد زیادی فیلم تماشا کنید، احتمالا صفحه نمایش بزرگتر برای شما بهتر است.

 

گوشی گلکسی S21: 6.2 اینچ
گوشی گلکسی S21 پلاس: 6.7 اینچ
گوشی گلکسی S21 اولترا: 6.8 اینچ

ظرفیت باتری نیز با بالا رفتن مدل گوشی افزایش می یابد، اگرچه فکر نمی کنیم حتی با گوشی گلکسی S21 نیز مشکلی برای شارژ در روز داشته باشید. ما به زودی باتری گلکسی S21 را آزمایش خواهیم کرد و در آن صورت نظر دقیق تری از عمر باتری خواهیم داشت.

گوشی گلکسی S21: 4000 میلی آمپر ساعت
گوشی گلکسی S21 پلاس: 4800 میلی آمپر ساعت
گوشی گلکسی S21 اولترا: 5000 میلی آمپر ساعت

احتمالا طرفداران دوربین، مایل به خرید S21 Ultra هستند. فقط با مشاهده این سه تلفن می توانید بفهمید که S21 Ultra دارای برخی از ویژگی های اضافی دوربین در خود است که با ماژول دوربین چهارگانه فوق العاده بزرگ آن که فلاش آن را نیز در خود جای داده است، اثبات می شود. گوشی S21 Ultra دارای قدرت زوم، یک دوربین تله فوتو و یک لنز زاویه دید 108 مگاپیکسلی است (ما تحت تأثیر زوم S21 Ultra قرار گرفته ایم).

چند مورد دیگر که باید در نظر گرفت: آیا شما یک گوشی صورتی زیبا می خواهید؟ پس باید S21 را بخرید. آیا می خواهید از S Pen پشتیبانی کند؟ فقط S21 Ultra چنین ویژگی را دارد. ویژگی Ditto برای فضای ذخیره سازی بیشتر از 256 گیگابایت: فقط گوشی Ultra به 512 گیگابایت می رسد (این مدل به شما رم بیشتری نیز می دهد) در حالی که هیچ یک از گوشی های Galaxy S21 فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ندارند. گوشی های S21 Plus و Ultra هر دو از گلس Gorilla Victus بهره می برند که دوامی را به همراه دارد که S21 با کاور پلاستیکی خود نخواهد داشت.

نمودار زیر را برای مشخصات گوشی های Galaxy S21 مقایسه کنید

 

اخبار مرتبط
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.
قاليباف با تاكيد بر اينكه مجلس در عين اختلاف سليقه و اختلاف ديدگاه با سياست‌هاي ارزي دولت همراهي كرده است، گفت: همه اختيارهاي موجود در قانون دايمي را به رييس بانك مركزي داديم و هر چه ايشان در جلسه سران قوا بيان كردند قبول كرديم اما شرايط كنوني نشان مي‌دهد كه هم رويكرد اقتصادي و هم رويكرد مديريتي در موضوع ارز دچار اشكال است.
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته‌ شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها