یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار + جدول قیمت

24 خرداد 1401
 آخرین قیمت سکه و طلا در بازار + جدول قیمت

به گزارش بانک اول امروز ( ۲۷ فروردین ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون ۵۰۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۶۴ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۴۱هزار تومان معامله می‌شود.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

 

نرخ(تومان)نام محصول 

10.۵9۰.000سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 

10.300.000سکه تمام طرح قدیم 

6.200.000نیم سکه بهار آزادی

3.900.000ربع سکه بهار آزادی

2.200.000سکه گرمی 

  یک هزار و   764 دلار و 32 سنت  اونس جهانی 

1.041.500طلای ۱۸ عیار

اخبار مرتبط
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار ۹۰۰ در هزار دارد، گفت:همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه درخصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.
بازار امروز شاهد عقب نشینی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
قیمت اسکناس دلار در مرکز مبادله در کانال ۴۴ هزار تومان، قیمت حواله دلار در کانال ۴۱ هزار تومان و قیمت یورو هم در کانال ۴۷ هزار تومان پیشروی کردند. به عقیده معامله‌گران با کاهش تنش در منطقه، قیمت‌ها از روند صعودی دست کشیدند و ریزش بازار را به ۴ دلیل اشباع خرید در بازار، از دست رفتن حمایت‌های مهم نرخ دلار و سکه، دیپلماسی فعال اقتصادی دولت با سفر وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی به عربستان و تذکر مجلس به بازارساز جهت حضور فعالانه‌تر در بازار می‌دانند.
در سال‌های اخیر شاهد افزایش ورود و عرضه دلار تقلبی در بازار ایران بوده‌ایم. این موضوع چالش‌های زیادی را برای مردم و فعالان اقتصادی به‌وجود آورده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها