شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

پیش فروش سایپا به مناسبت عید فطر برگزار می‌شود

24 خرداد 1401
پیش فروش سایپا به مناسبت عید فطر برگزار می‌شود

به گزارش بانک اول، آخرین فروش فوق العاده سایپا در اسفندماه سال گذشته برگزار شد و با وجود آن که ایران خودرو در فروردین ماه ۱۴۰۰ فروش های فوق‌العاده خود را از سر گرفت و یک پیش فروش یکساله نیز برگزار کرد، سایپا در فروردین ماه ، پیش فروش چه از نوع فروش با تحویل سه ماهه و چه از نوع فروش با تحویل بلند مدت برگزار نکرد.

 

پیش فروش عید فطر سایپا؛ فروش فوق العاده با تحویل ۳ ماهه و پیش فروش یکساله

حالا کانال های تخصصی خودرو خبر داده اند که با هماهنگی های انجام شده مدیران سایپا، پیش فروش و فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت عید فطر برگزار خواهد شد. انتظار می رود در این پیش فروش خودروهایی همچون انواع تیبا، انواع کوئیک ، انواع ساینا، سایپا ۱۵۱ و شاهین در معرض فروش قرار گیرد.

سایپا هنوز به طور رسمی اطلاعیه ای که تاییدکننده خبر برگزاری پیش فروش به مناسبت عید فطر باشد منتشر نکرده است اما آن طور که منابع آگاه در سایپا اظهار می کنند به نظر نمی رسد این خبر تکذیب شود.

شایان ذکر است فروش فوق العاده محصولات سایپا با توجه به تفاوت قیمت بین بازار و قیمت مصوب کارخانه در چند محصول از جمله تیبا ۲ و پراید وانت – سایپا ۱۵۱ – جذاب است اما در سایر محصولات این شرکت تفاوت قیمت مصوب کارخانه و قیمت بازار به حدی نیست که مشارکت میلیونی متقاضیان را در پی داشته باشد.

اخبار مرتبط
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.
قیمت کارخانه ای فردا موتورز برای سوبا m۴ صفر مدل ۱۴۰۲ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو فردا به دست خواهید آورد.
به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.
وزیر صمت درباره برنامه های وزارت صمت در خصوص افزایش تولید خودرو و واردات خودرو از کشورهای آفریقایی توضیحاتی داد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها