پنجشنبه, 3 خرداد 1403 2024,May

دعای روز نهم ماه مبارک رمضان

24 خرداد 1401
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان

دعای روز نهم ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِکَ الواسِعَةِ واهْدِنی فیهِ لِبراهِینِکَ السّاطِعَةِ وخُذْ بناصیتی الى مَرْضاتِکَ الجامِعَةِ بِمَحَبّتِکَ یا أمَلَ المُشْتاقین.

خدایا قرار بده برایم در آن بهره اى از رحمت فراوانـت و راهنمایی ام کن در آن به برهان و راههاى درخشانت و بگیر عنانم به سوى رضایت همه جانبه ات به دوستى خود اى آرزوى مشتاقان.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ وَ آلِ مُحمّد و عجل فرجهم

ذکر روز پنج شنبه:

: لا اِلهَ اِلّا اللهُ الْمَلِکُ الْحَقُّ الْمُبین

ذکر روز پنجشنبه: لا اله الا الله الملک الحق المبین

اخبار مرتبط
اولین و رایج ترین روش، استفاده از فرصت وام‌های بانکی است. وام بانکی برای خرید خودرو، با نرخ سود مشخص در اختیار شما قرار می‌گیرد و پس از این که واجد شرایط بودید و وام را دریافت کردید، ماهیانه به پرداخت سود این وام می‌پردازید.
ماموران پلیس فتا موفق شدند با بررسی فنی و مستندات موجود و همکاری متصدیان ۲ واحد صنفی طلافروشی در تهران، متهم که مردی ۶۵ ساله بود را شناسایی و در یکی از محله های تهران شناسایی و با اخذ نیابت قضایی وی را دستگیر کنند.
سوء استفاده‌ از سفید امضاء عبارت‌ است‌ از نوشتن‌ مطالبی‌ در بالای‌ امضاء، به‌ نحوی‌ که‌ با آنچه‌ طرفین‌ توافق‌ داشته‌اند هماهنگی‌نداشته‌ و مشتمل‌ بر تعهد یا ایفای‌ تعهد یا هر رفتاری‌ دیگری‌ باشد که‌ بتواند شخص‌ یا دارایی‌ امضاء کننده‌ را به‌ خطر اندازد.کسی‌ که‌ مطالبی‌ را برخلاف‌ توافق‌ قبلی‌ در بالای‌ امضاء ورقه‌ای‌ می‌نویسد، مرتکب‌ جرم‌ سوء استفاده‌ از سفید امضاء می‌شود.
با موافقت تولیت آستان قدس رضوی پیکر شهید ایت‌الله ابراهیم رییسی در این رواق که در پایین پای حضرت قرار دارد، تدفین خواهد شد. این رواق اکنون ورودی اصلی آقایان به روضه منور رضوی است. این رواق، قدیمی‌ترین رواق حرم امام رضا(ع) است که قرن نهم هجری توسط گوهرشاد خاتون احداث شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها