چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

احتمال افزایش حقوق با بازنگری احکام مستمری غیرحداقلی‌بگیران تا ۱۰ اردیبهشت

24 خرداد 1401
 احتمال افزایش حقوق با بازنگری احکام مستمری غیرحداقلی‌بگیران تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش بانک اول، هر فرمولی که مبنای صدور احکام سال جدید شود، بر اساس توافق میان نمایندگان بازنشستگان در کانون عالی با سازمان تامین اجتماعی به دست می‌آید.

این فرمول به صورت سراسری در احکام مستمری‌بگیران غیرحداقلی‌بگیر اعمال می‌شود و ارتباطی با یک استان خاص ندارد. روز گذشته و امروز جلساتی با حضور نمایندگان بازنشستگان برگزار شد و می‌شود.

به نظر می‌رسد سازمان در حالی کسب آمادگی لازم برای جلب نظر این گروه از بازنشستگان است اما هنوز نمی‌توان با قطعیت از صدور احکام در ۱۰ اردیبهشت سخن گفت؛ چراکه بازنشستگان همچنان در حال رفت و آمد به سازمان و مذاکره با مدیران آن هستند. /ایلنا

اخبار مرتبط
در دولت سیزدهم اضافه برداشت نه به صورت جداگانه بلکه به صورت شبکه‌­ای وجود دارد. ما در کل شبکه بانکی شاهد کمبود ذخایر هستیم. این کمبود ذخایر که منجر به اضافه‌­برداشت می ­شود، علل سیاستی دارد. اتفاقی که باعث کمبود ذخایر و به دنبال آن اضافه‌­برداشت و افزایش پایه پولی شد، مطرح شدن بحث حساب واحد خزانه بود برای اینکه شفافیت دولت روی حساب­‌های خودش بیشتر شود.
کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.
سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی از قبیل امتیاز، تسهیلات، حق مشاوره، هدیه و موارد مشابه ممنوع است.
به‌نظر می‌رسد در روزهای جاری مجدداً شاهد ارسال پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه کمک‌معیشتی هستیم که لازم است مردم مراقب این پیامک‌های جعلی باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها