شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

دومین قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد(۱۴۰۰/۰۲/۰۲)

24 خرداد 1401
دومین قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد(۱۴۰۰/۰۲/۰۲)

به گزارش بانک اول امروز پنجشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ نرخ ارز در صرافی ملی برای بار دوم اعلام شد.

بر این اساس نرخ دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۳۳۳۳ تومان اعلام شد. قیمت خرید دلار در این صرافی نیز ۲۲۸۷۱ تومان تعیین شد.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی نیز ۲۷۹۷۷ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۷۴۲۳ تومان نرخ خورده است.

اخبار مرتبط
گزارش‌ها نشان می‌دهد با وجود افزایش قیمت‌ها اما بازارهای سرمایه‌گذاری چیزی جز زیان را نصیب سرمایه‌گذاران نکرده‌اند که این امر تا حد زیادی سبب شده است پوش تورم و کاهش ارزش پول ملی برای اغلب افراد دشوار باشد. هر چند قطار تورم سرعت حرکت خود را کند کرده است، اما رشد آن همچنان فشاری فزاینده به سبد هزینه‌ای خانوار در ایران وارد می‌کند. به عبارت دیگر ماندگاری نرخ تورم در محدوده چهل درصد در میان مدت سبب شده است رشد قیمت‌ها تاثیراتی به مراتب مخرب‌تر از پیش بر سبد خانوار داشته باشند
چند روز پیش خبر رسید که بالاخره با کوتاه آمدن نسبی دولت، طلافروش‌ها کمی راضی شده‌اند و احتمالا دعوای بزرگ دولت و این صنف بر سر ثبت موجودی طلای آنها فروکش کرده است اما هنوز هم هر خبری که مربوط به ماجرای طلا باشد، می‌تواند توجه‌ها را جلب کند، مانند خبری که دیروز درباره میزان مالیاتی که خریداران طلا باید بپردازند.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است. هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۸۸ (دو هزار و سیصد و هشتاد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۶ درصدی داشته است.
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها