دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

اطلاعیه ایران خودرو در مورد افزایش قیمت محصولاتش

24 خرداد 1401
اطلاعیه ایران خودرو در مورد افزایش قیمت محصولاتش

به گزارش بانک اول از پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو، با انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر افزایش قیمت محصولات ایران‌خودرو، پایگاه اطلاع‌رسانی این خودروساز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، قیمت محصولات افزایشی نداشته و فقط نرخ بیمه خودروها براساس افزایش سالانه، به روزرسانی شده است.

 

در این اطلاعیه تاکید شده، محصولات براساس قیمت مصوب نهادهای ذیربط به فروش می‌رود و در حال حاضر هیچ‌گونه افزایشی در نرخ محصولات اعمال نشده است.
نرخ بیمه نیز از ابتدای امسال طبق روال سال‌های گذشته اعمال شده و ارتباطی به قیمت فروش محصولات ندارد.

 

محصولات ایران خودرو، با توجه به تحولات سیاست خارجی و افزایش امیدواری به موفقیت مذاکره‌های وین، آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در سایر کشورها و کاهش سفته‌بازی در بازار ارز، قیمت انواع ارز در هفته‌های اخیر روند کاهشی داشته است.

به گفته «سعید موتمنی» رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت، اکنون تقاضای کاذب در بازار وجود ندارد و فقط افرادی که نیاز واقعی دارند برای خرید مراجعه می‌کنند.

وی بیان‌داشت: دلالان و واسطه‌ها دیگر بازار خودرو را جای خوبی برای سرمایه‌گذاری و کسب سود نمی‌دانند.

اخبار مرتبط
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها