جمعه, 18 خرداد 1403 2024,June

دعای روز دهم ماه مبارک رمضان

24 خرداد 1401
دعای روز دهم ماه مبارک رمضان

دعای روز دهم ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعلنی فیهِ من المُتوکّلین علیکَ واجْعلنی فیهِ من الفائِزینَ لَدَیْکَ واجْعلنی فیهِ من المُقَرّبینَ الیکَ بإحْسانِکَ یاغایَةَ الطّالِبین.

خدایا قرار بده مرا در این روز از متوکلان به درگاهت و مقرر کن در آن از کامروایان حضرتت و مقرر فرما در آن از مقربان درگاهت به احسانت اى نهایت همت جویندگان.

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ وَ آلِ مُحمّد و عجل فرجهم

 

ذکر روز جمعه:

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحمّدٍ وَ آلِ مُحمّد

ذکر روز جمعه: الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

اخبار مرتبط
وزارت امور اقتصاد و دارایی می‌تواند به موجب درخواست مودیان ،از تاریخ ابلاغ مالیات قطعی بدهی مربوط را تا ۳۶ ماه (۳سال)تقسیط کند.
فعلاً با توجه به فیلتر بودن تلگرام در کشور تقاضای فیلتر شکن ها بار دیگر صعودی شده و زمینه ای تازه برای سودجویی صاحبان این کسب کارها ایجاد شده است.
مدیرکل دفتر هماهنگی و پیگیری معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آزمون جذب معلولان تحت پوشش بهزیستی کشور برای استخدام ۴۳۳۶ نفر از معلولان تحت پوشش این سازمان، نخستین بار است که در کشور برگزار می‌شود و برای این سهمیه، ۱۲ هزار و ۸۰۹ نفر شامل ۷۱۱۳ نفر مرد و ۵۶۹۶ زن ثبت‌نام کرده‌اند که صبح روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه (فردا) در این آزمون شرکت خواهند داشت.
سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از اخذ دستور قضائی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد که پس از بررسی‌های اولیه متهم به ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها