دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

بازار داغ خرید و فروش تست منفی کرونا!

24 خرداد 1401
بازار داغ خرید و فروش تست منفی کرونا!

به گزارش بانک اول، تست منفی کرونا این روزها اهمیت زیادی دارد. برای مسافران مثل یک برگه ورود قانونی است که اگر همراهشان نباشد مهر ورود به پاسپورتشان نمی خورد و باید برگردند.

شاید برای همین هم هست که برای به دست آوردن برگه تست منفی کرونا خیلی خوب خرج می کنند. همین موضوع باعث شده بعضی از آزمایشگاهها تست منفی کرونا را بفروشند. موضوعی که مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت هم آن را قبول دارد و تایید می کند گزارشهایی در این زمینه به صورت رسمی و غیر رسمی به دستشان رسیده است.

 

سیامک سمیعی درباره فروش تست دلخواه کرونا و بویژه تست منفی کووید۱۹ برای مسافران می گوید: بله متاسفانه ما هم گزارشاتی در این زمینه بطور رسمی و غیر رسمی حتی از طریق آزمایشگاه‌ها دریافت کرده‌ایم و دانشگاه‌ها به آنها رسیدگی کرده‌اند.

 

مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت در ادامه توضیح می دهد: در چنین مواردی معمولا افرادی خارج از آزمایشگاه و در مواردی داخل آن خاطی هستند و مدیریت آزمایشگاه ضمن اینکه باید گزارش موارد را به وزارت بهداشت و سایر مراجع ذیصلاح اعلام کند، لازم است ارتباط فرد خاطی را قطع کرده و متعهد شود از وقوع مجدد این اتفاق جلوگیری می کند.

به گفته سمیعی فهرست آزمایشگاه‌های مجاز برای انجام آزمایش تشخیص مولکولی هر یک یا دو هفته در وب‌سایت معاونت بهداشت منتشر می شود. بر این اساس آزمایشگاه‌های متخلف (تخلف حقوقی، صنفی، تعرفه‌ای و… ) یا آزمایشگاه‌هایی که در آخرین مهارت آزمایی نتیجه لازم را کسب نکرده‌اند، در آن معرفی و فعالیت آنها تا رفع مشکل، تعلیق می‌شود و مجاز به انجام آزمایش نیستند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها