پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

فعالان بازار رمزارزها هوشیار باشند! / بیت‌کوین در انتظار اصلاح

24 خرداد 1401
فعالان بازار رمزارزها هوشیار باشند! / بیت‌کوین در انتظار اصلاح

به گزارش بانک اول بیت‌کوین وارد فاز اصلاحی شده و به کانال ۴۰ هزار دلار سقوط کرده است و حالا برای بسیاری از مالکان رمزارزها این پرسش وجود دارد که بیت‌کوین چقدر اصلاح دارد؟

امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در رابطه با بیت‌کوین گفت: برای بیت‌کوین سناریوی نزولی در نظر دارم و به نظرم بین محدوده ۵۲ تا ۵۶ هزار دلار صعود می‌کنیم و بعد یک اصلاح پیش‌رو خواهیم داشت که احتمالا تا ۴۳ هزار دلار ادامه دارد و اگر این محدوده حفظ نشود اصلاح تا محدوده ۳۷ هزار دلار ادامه دارد.

این کارشناس در ادامه گفت: برای کسانی که الیوت کار می‌کنند باید گفت که بازار طی یک ریزموج به سمت بالا حرکت می‌کند و بعد اصلاح در پی دارد. اما برای پیش‌بینی ادامه روند باید ببینیم در محدوده ۳۷ هزار دلار چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نام‌آور در رابطه با وضعیت بازار کریپتو گفت: دامیننس بیت‌کوین و به همان نسبت توتال‌مارکت‌سایز کاهش پیدا کرده و به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت یک بالا خواهیم داشت و بعد روند اصلاحی تا ۴۳ هزار دلار و بعد از آن ۳۷ هزار دلار ادامه دارد.

این کارشناس در رابطه با  آینده بلندمدت بیت‌کوین گفت: قبلا هم گفتم و عقیده دارم بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

این کارشناس در پایان تاکید کرد که تمام این تحلیل‌ها صرفا نظرشخصی است و نباید مبنای کار فعالان بازار رمزارز قرار بگیرد.

اخبار مرتبط
شروع جلسه حراج راس ساعت 12 است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 الی 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17همان روز است و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: فعالان حوزه طلا و و جواهر به ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه ها کافی است.
امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار شیب صعودی را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به ۴۱,۷۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد. وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها