یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

اعتبار کارت‌های بانکی تا آخر ۱۴۰۰ تمدید شد

24 خرداد 1401
اعتبار کارت‌های بانکی تا آخر ۱۴۰۰ تمدید شد

به گزارش بانک اول ناصر مقدم گفت: یکی از سیاست‌های دولت و راهکارهای ارائه شده در ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت کاهش تردد و مراجعات شهروندان به دستگاه‌ها و دوایر است که در همین راستا و بر اساس تمهیداتی که از سوی بانک مرکزی و در راستای مقابله با شیوع کرونا اتخاذ شده است در جلسه امروز قرارگاه عملیاتی مبارزه با بیماری کرونا البرز اعلام شد که تاریخ انقضای کارت‌های بانکی بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان تا پایان سال ۱۴۰۰ و به مدت یکسال تمدید شده است.

وی بیان کرد: باید با مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی و حسن انجام وظایف، تمام تلاش خود را مصروف داریم که میزان آسیب‌های ناشی از کرونا در وجوه مختلف آن کاسته شده و با اتخاذ راهکارهای درست و در پرتو همکاری و همراهی شهروندان، هرچه زودتر روند عادی را به زندگی مردم بازگردانیم.

اخبار مرتبط
به گفته مقام مسئول بانک مرکزی از تعداد ۸۷۱ هزار و ۸۶۱ نفر واجد شرایط اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن ۸۰۲ هزار و ۸۰۴ نفر ( حدود ۹۲ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد شده‌اند.
در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از مجموعه‌ای از وام‌های تحصیلی بهره‌مند شوند که در ابتدای هر ترم تحصیلی قابل درخواست هستند.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. مستاجران، برای اینکه امکان ثبت نام در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن و دریافت وام اجاره خانه را داشته باشند، همچون، ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن اولی ها​، لازم است دارای شرایط لازم باشند؛ از جمله اینکه متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آن ها رسمی بوده یا در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور، ثبت شده و تاریخ انعقاد قرار داد اجاره آنها، تا پایان زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن باشد.
شرکت‌های اعتبارسنجی باید امکان دریافت گزارش و امتیاز اعتباری را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند وب‌سایت و نرم‌افزار موبایل فراهم کنند و اشخاص بتوانند از تغییرات مهم در گزارش اعتباری و امتیاز اعتباری خود مطلع شوند؛ به طوری که تاثیر رفتارهای مثبت و منفی را بر امتیاز اعتباری خود به خوبی حس کنند. امروزه در بسیاری از کشورها، دریافت گزارش اعتبارسنجی به صورت آنلاین و در کمتر از چند ثانیه امکانپذیر است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
منصور البرزی اوانکی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کارتم سال ۹۸ انقضا شده میخواهم دوباره راه اندازی و فعال شود ،راهکار چیست،؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها