یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

جریمه استفاده غیر مجاز از ماینر چقدر است؟

24 خرداد 1401
جریمه استفاده غیر مجاز از ماینر چقدر است؟

به گزارش بانک اول محمدحسین متولی‌زاده، در خصوص استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج رمز ارز گفت: اولویت اول ما با ماینر‌های مجاز و قانونی است و طبق زمان‌بندی‌های انجام شده در ساعات مورد نیاز و با توجه به ساعات اوج مصرف، این ماینرها از مدار خارج می‌شوند، بر این اساس آن‌ دسته از ماینرهای غیر مجاز هم شناسایی و برخورد لازم با آن‌ها انجام می‌شود.

او در ادامه در خصوص جریمه ماینر‌های غیر مجاز افزود: جریمه این ماینر‌ها بر اساس رای دادگا‌ه‌هایی که برگزار می‌شود، تعیین می‌شود و قطعا خسارت‌های سنگینی در انتظار این افراد است. همچنین دستگاه‌های غیر مجاز متخلفان نیز جمع آوری می‌شود.

مدیر عامل توانیر گفت: توصیه ما این است که این افراد در چارچوب قانون عمل کنند تا متضرر نشوند و به مردم هم آسیب نرسد.

متولی‌زاده اضافه کرد: دولت برای قانونمند کردن فعالان این بخش چارچوب‌هایی را تعیین کرده است و تعدادی از فعالان در چارچوب مصوبه دولت فعالیت می‌کنند که از آن‌ها پشتیبانی می‌شود و تسهیلاتی را هم برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم.

او در پایان گفت: قطعا جرایم سنگینی از سوی قوه قضائیه برای افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند، لحاظ می‌شود و صنعت برق نیز بر اساس برآورد انرژی مصرفی معادل نرخ رمز ارز هزینه دریافت می‌کند.

اخبار مرتبط
با این حال قیمت دلار از ظهر امروز باردیگر به مرز 60 هزار تومان رسید و هم اکنون دلار در معاملات بازاری‌ها وارد کانال 50 هزار تومان شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز وارد کانال 3.3 میلیونی و قیمت سکه طرح جدید نیز وارد کانال 40 میلیون تومان شده است
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.
مجموع تعداد مهاجران افغانی در سال جاری بیشتر هم شده و حدود ۹ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها از این افزایش بی‌رویه، استفاده از منابع کشور در شرایط بحرانی اقتصاد است. در این اینفوگرافی بررسی می کنیم که هر ایرانی در سال، چقدر از جیب برای تامین معیشت مهاجران خرج می‌کند.
مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها