شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

تفاوت افزایش مستمری فرودین و اردیبهشت چه زمانی پرداخت می‌شود؟ / صدور فیش جداگانه برای پرداخت تفاوت جامانده از مستمری

24 خرداد 1401
تفاوت افزایش مستمری فرودین و اردیبهشت چه زمانی پرداخت می‌شود؟ / صدور فیش جداگانه برای پرداخت تفاوت جامانده از مستمری

به گزارش بانک اول حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا، افزود: «بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در انتظار دریافت تفاوت افزایش مستمری اردیبهشت ماه با فروردین ماه، در مستمری ماه جاری بودند اما این تفاوت پرداخت نشده است.» 

 

وی افزود: «بنابر شنیده‌ها، تفاوت افزایش مستمری فروردین ماه با مستمری اردیبهشت ماه در یک فیش جداگانه لحاظ می‌شود. به نظر می‌رسد که تا اول خرداد ماه این فیش جدید صادر و پرداخت به صورت جداگانه و نه با مستمری خرداد ماه انجام شود.»  

 

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، افزود: «از خرداد ماه احکام با در نظر گرفتن تمام آیتم‌ها تجمیع می‌شوند و افزایش مستمری‌ها از ناحیه متناسب‌سازی و افزایش سالیانه به صورت کامل در فیش لحاظ و پرداخت می‌شوند و لذا از خرداد ماه همه روال عادی از سر گرفته می‌شود.»

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مستمری بگیر sjadzakany510@gmail.com
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام چرا تامین اجتماعی این روند غلط رو ادامه میده چرا افزایش حقوق باحقوق همون ماه واریز نمی کنه درحالی این روند غلط صورت می گیره فرمول همسان چگونه صورت گرفت افزایش حقوق ها چگونه انجام گرفت

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها