ﺳﻪشنبه, 18 اردیبهشت 1403 2024,May

دریافت غیرحضوری کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از فردا ۲۳ اردیبهشت

24 خرداد 1401
دریافت غیرحضوری کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی از فردا ۲۳ اردیبهشت

به گزارش بانک اول، مهندس محمود حبیبی، در این باره اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده و به منظور کاهش تردد‌ها و مراجعات حضوری، دانش آموزان پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری و رشته هنر دوره پیش دانشگاهی شاخه فنی و حرفه‌ای در خرداد ماه ۱۴۰۰، برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی می‌توانند از روز پنجشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح به درگاه اینترنتی پادا (https://pada.medu.ir) مراجعه و با انتخاب گزینه دریافت کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی، نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی افزود: دانش آموزان می‌توانند برنامه دقیق امتحانات نهایی خود شامل نام دروس، روز، تاریخ و ساعت امتحانات و آدرس حوزه اجرای آزمون را در کارت ورود به جلسه مشاهده کنند.

مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ضمن آرزوی موفقیت برای همه دانش آموزان در امتحانات پیش رو گفت: در صورت فراموشی نام کاربری و رمز عبور سامانه و یا بروز هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه، سریعاً از طریق شبکه شاد و یا سایر مکانیزم‌های ارتباطی با مدیریت مدرسه محل تحصیل خود تماس بگیرند./ایسنا

اخبار مرتبط
موحدی بک نظر با بیان اینکه دلالان، سفته‌بازان و سودجویان بازارهایی مثل ملک، خودرو، رمزارز و ارز و سکه، باید از مالیات بر عایدی سرمایه بترسند، حتما هم باید بترسند گفت: مردم عادی نباید از این قانون بترسند، چون در طرح مالیات بر عایدی سرمایه، چهار قلم دارایی یعنی املاک با انواع کاربری و سرقفلی، خودرو، سکه و طلا و جواهرات و همچنین رمزارزها در نظر گرفته شده‌اند.
نکته مهمی درباره روش کاکه ایبو وجود دارد: این روش پس‌انداز برای قطع‌کردن شادی و نشاطتان از خرید نیست؛ برای نمونه، اگر حالتان خوش نیست و با دسته‌گلی زیبا می‌توانید احساس بهتری پیدا کنید، کاکه ایبو جلویتان را نمی‌گیرد. هدف این روش ترک عادت‌های بد در خرید و خرج‌کردن است. خریدکردن برای حال خوب خیلی هم خوب است؛ اما روش کاکه ایبو به ما یاد می‌دهد گاهی خرید‌کردن برای تغییر روحیه اثرات مثبت کوتاه‌مدت دارد و بعدتر پشیمانی هم به بار می‌آورد.
برای ایجاد هر نوع مغازه‌ای به دریافت جواز کسب نیاز داریم. طبق قانون هر شخصی (اعم از حقیقی یا حقوقی) که بدون دریافت جواز کسب شروع به فعالیت کند مرتکب تخلف شده است. قانون برای این دسته از افراد مجازات درنظر گرفته است.
درصورتی‌که مشتری فوت کند برای دسترسی به صندوق امانات، وراث باید مراحل انحصار وراثت را طی کنند و تا آن زمان امکان دسترسی به صندوق را نخواهند داشت. وراث و یا وکیل انتخابی آن‌ها با دارا بودن حکم انحصار وراثت می‌توانند به بانک مراجعه کنند و با حضور نمایندگان بانک و تنظیم صورت‌جلسه محتویات صندوق را دریافت کنند. تمام این‌ها به معنی مدت‌زمان طولانی دوندگی است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها