ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

24 خرداد 1401
 قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

به گزارش بانک اول، امروز (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۲۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۹۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت دلار در بازار امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی برگشت

قیمت دلار در بازار امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | دلار به کانال ۲۱ هزار تومانی برگشت .نرخ دلار در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۱ هزار و ۹۸۱ تومان معامله می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس نرخ صرافی ملی ایران امروز (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۱ هزار و ۹۸۱ تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان فروخته شده است./باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط
اما با اعلام اخبار حادثه بالگرد رییس جمهوری که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، دلال ها و برخی افراد معلوم‌الحال سعی در ماهیگیری از آب گل‌الود داشتند، انها با ایجاد التهاب در بازار ارز باعث شدند قیمت دلار از 56 هزار تومان طی چند ساعت به بالای 60 هزار تومان برود.
، بازار امروز شاهد افت قیمت طلا، سکه و دلار در مقایسه با روز گذشته است.
این روز‌ها عده زیادی از مردم بخشی از سرمایه خود را به طلای دست دوم تبدیل می‌کنند. اجرت پایین‌تر و نوسانات قیمت کمتر نسبت به دلار و دیگر کالا‌ها از جمله دلایل محبوبیت خرید طلای دست دوم به حساب می‌آید.
بیست و هشتمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران، روز سه شنبه اول خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. متقاصیان می توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال(۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، در این حراج شرکت کنند. این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها