شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا برگزار شد

24 خرداد 1401
 قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا برگزار شد

به گزارش بانک اول با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام طرح پیش فروش محصولات سایپا، قرعه کشی این محصولات با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

در این طرح فروش سایپا محصولاتی، چون شاهین، کوییک S، ساینا S، کوییک R و کوییک دنده‌ای به صورت پیش فروش و با قیمت غیر قطعی عرضه شده اند. تحویل خودرو‌های ثبت نامی این دور از پیش فروش سایپا، در پاییز و زمستان ۱۴۰۰ خواهد بود.

با توجه به بخشنامه اعلام شده، قوانین فروش محصولات سایپا در اردیبهشت ۱۴۰۰ مشابه دفعات قبل بوده و مشتریان باید قبل از ثبت نام اولیه به نکات مورد نظر آن دقت داشته باشند.

اخبار مرتبط
شرایط خرید خودرو کامیونت فورس در تالار خودروی بورس کالا که قرار است فردا انجام شود، اعلام شد.
افزایش قیمت خودرو در سال‌های اخیر، قدرت خرید را به‌طور قابل توجهی کاهش داده و بسیاری از افراد را از داشتن خودروی شخصی محروم کرده است. در این میان، خرید قسطی و لیزینگی خودرو به‌عنوان راه‌حلی برای رفع این مشکل مطرح شده است.
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.
ثبت نام از فردا یکشنبه 30 اردیبهشت آغاز شده و تا شنبه 5 خرداد ادامه دارد. در این دوره عرضه خودرو متقاضیان می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی در اطلاعیه‌های بعدی را انتخاب کنند متقاضیان تا ساعت 13 چهارشنبه 2 خرداد مهلت دارند تا یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها