شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

زمان واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری

24 خرداد 1401
زمان واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری

به گزارش بانک اول زمان واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری مشخص شد. حقوق بازنشستگان کشوری به احتمال زیاد فردا سه شنبه 28 اردیبهشت ماه به حساب بازنشستگان عزیز واریز می شود.حقوق اردیبهشت ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری همانند ماه گذشته براساس احکام جدید واریز خواهد شد. جزئیات بیشتر از مبلغ و زمان واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری را با هم می خوانیم.

 

جزئیات بیشتر از زمان و مبلغ واریز حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1400

شعبانی درباره واریز حقوق ها در سال جدی گفته بود: پرداخت حقوق فروردین ماه طبق احکامی است که شامل «افزایش ۲۵درصد سالانه (سنواتی)» و همچنین مشمولان «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و نیز مشمولان «امتیاز ایثارگری در احتساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری»  بوده و از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ محاسبه و اعمال شده است.

 

امکان اصلاح و صدور احکام جدید برای ایثارگران

به گفته وی، افزایش های ناشی از «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و همچنین «امتیاز ایثارگری» برای مشمولان،  از ابتدای مهرماه ۹۹ تا اسفندماه ۹۹ در احکام جدید محاسبه شده که مبلغ آن پس از تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

شعبانی تاکید کرد: صدور احکام بازنشستگان ایثارگر بر اساس اطلاعات دریافتی از بنیاد شهید انجام شده که با توجه به نقص اطلاعات در خصوص رزمندگان، پیش بینی می شود با بارگذاری اطلاعات این دسته از بازنشستگان از سوی دستگاه های اجرایی، امکان اصلاح و صدور احکام جدید برای این عزیزان فراهم شود.

اخبار مرتبط
زندگی گاهی اوقات می تواند خیلی سخت شود و ما را درهم بشکند. در چنین شرایطی باید ریتم تند زندگی را کمی آهسته کنیم و به یافتن تعادل و انتخاب‌های آگاهانه روی بیاوریم.پیروی از ۸ اصل در زندگی می‌تواند در مواقعی که به نظر می‌رسد دنیا خیلی سریع می‌چرخد کمک کند.
پایه سنوات تجمیعی چیست و شامل چه کارگرانی می شود؟خوشوقتی گفت: شاید جالب باشد، کارگری که از سال 1391 استخدام شده و همچنان در یک کارگاه مشغول به کار است، پایه سنوات تجمیعی او امسال ماهانه 2 میلیون و 700 هزار تومان می شود. بنابراین کارگری که حداقل دستمزد (7 میلیون و 100 هزار تومان) دارد و از سال 91 تا کنون در یک کارگاه است، باید یک حداقل دستمزد بعلاوه پایه سنوات تجمیعی 2 میلیون و 700 هزار تومان و یک پایه سنوات 210 هزار تومان برای امسال دریافت کند.
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد باقر عطاری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

در خبری که منتشر کردید آمده است که حقوق بازنشستگان 28 اردیبهشت به حسابشان واریز می‌شود. بنده با اعتماد به این خبری که نشر داده اید با احتیاط دو روز خریدی با چک انجام دادم ولی متإسفانه این امر تحقق نیافت و من مانده ام که چه کنم.

صهبا صبوری. د
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام الان اخرین ساعات روز ۲۹ اردیبهشته... چ... حقوق واریز نشده تا این دقیقه...

سهیلا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام ، امروز ۲۹ اردیبهشت شد و هنوز خبری از واریزی حقوق بازنشستگان کشوری نیست ، با شماره ۲۵۰۰ مرکز صبا تماس گرفتم میگن معلوم نیست کی واریز بشه ، ایکاش واقعا توی این وضعیت گرانی جامعه به فکر بازنشستگان بیچاره بودید که با چندر قاز یک ماه رو قراره سپری کنن و اون هم حقوق هاشون هیچ وقت در زمان معین واریز نمیشه

ی بنده خدا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

امروز بیست و هشتم سال ۱۴۰۰ است پس چرا حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری طبق این خبر واریز نشد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

ی بنده خدا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

انشالله که حقوق بازنشستگان کشوری اردیبهشت ۱۴۰۰ بیست و هشتم پرداخت شه .با وجود این خبر انشالله فردا منتظر حقوقیم .انشالله ک پرداخت شه باز سی ام و سی و یکم پرداخت نشه ‌.انشالله که زودتر پرداخت شه همانند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها