یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

امهال اقساط دریافت کنندگان تسهیلات ارزی آسیب‌دیده از کرونا

24 خرداد 1401
امهال اقساط دریافت کنندگان تسهیلات ارزی آسیب‌دیده از کرونا

به گزارش بانک اول اعضای هیات امنای صندوق به عنوان اولین دستور جلسه امروز، با توجه به وضعیت اقتصادی متاثر از شیوع کرونا و تحریم‌های همه‌جانبه، با امهال اقساط تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری که از محل اعتبار یک و نیم میلیارد دلاری تخصیص یافته از این صندوق پرداخت شده بود، موافقت کردند.

همچنین اقساط تسهیلات ویژه ارزی پرداخت شده به شرکت ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و همه دریافت کنندگان تسهیلات ارزی اعم از افراد و بانک‌ها که از وضعیت به وجود آمده در اثر شیوع کرونا و تحریم‌ها آسیب دیده‌اند،به مدت یکسال تمهیل شد.

اعضای هیات امنای صندوق توسعه ملی همچنین با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی برای استفاده پالایشگاه‌های کوچک و بخش‌های مستعد دیگر از تسهیلات صندوق توسعه ملی برای تبدیل نفت به فرآورده‌های نفتی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری برای پشتیبانی و رفع موانع تولید، مجوزهای لازم برای اجرای این مصوبه مجلس را تصویب کردند.

اخبار مرتبط
تفریح و سرگرمی علاوه بر تغییر روحیه ، باعث ریکاوری می شود تا کارها با انگیزه و دقت بیشتری انجام بپذیرد. همچنین معمولا ایده‌های ناب و خلاقانه در زمان استراحت حاصل می شود.
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی از ۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند. تمام داوطلبان کنکور باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.
«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عائدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچگونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رییس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»
با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا ۳ به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزارتومان، ۵۲۰ هزارتومان یارانه دریافت خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها