جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

جایگاه های سوخت CNG در ساعات پیک دو ساعت تعطیل می شوند

24 خرداد 1401
جایگاه های سوخت CNG در ساعات پیک دو ساعت تعطیل می شوند

به گزارش بانک اول طبق اعلام توانیر، در راستای مدیریت انرژی در ایام گرم سال و پیشگیری از خاموشی مشترکان خانگی، با هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران، جایگاه داران سوخت CNGدر تیر و مرداد ماه سال جاری از ساعات ۱۲ الی ۱۴ یا ۱۴ الی ۱۶ نسبت به قطع کامل برق از شبکه و تعطیلی جایگاه های CNG اقدام خواهند کرد.

گفتنی است؛ جایگاه داران سوخت CNGکه در این طرح همکاری لازم را انجام دهند از تشویق های طرح مدیریت بار برخوردار خواهند شد.

همچنین برای اطلاع شهروندان، پیش از آغاز طرح، از طریق رسانه های جمعی و نصب بنر در محل جایگاه ها اقدام خواهد شد. با اجرای این طرح برنامه ریزی شده و همکاری جایگاه داران سوخت CNGبا برنامه های پاسخگوئی بار شرکت توزیع برق تبریز جهت گذر از پیک مصرف برق، تبعات احتمالی تعطیلی جایگاه های CNG وقطع برق ناخواسته ی آنان کاهش می یابد.

اخبار مرتبط
اگر شورای نگهبان با مصوبه مجلس موافقت کند، روزهای غیرکاری هفته در کل کشور مثل شرایط فعلی تهران به دور روز افزایش پیدا می‌کند؛ خانوارها وقت بیشتری برای دورهم بودن دارند، آرزومندان خواب در صبح روز جمعه به مراد دلشان می‌رسند و از این به بعد احتمالاً آرزوی خواب در صبح روز یکشنبه را خواهند داشت! فعالان اقتصادی نیز با افزایش مطابقت تعطیلات هفتگی کشور با جهان می‌توانند بیشتر و بهتر به تجارت و امور اقتصادی بپردازند.
در سال‌جاری دریافت لاستیک دولتی با کمی تغییرات همراه بوده و برای دریافت این محصول باید مدارکی مانند برگ سبزخودرو، کارت ماشین و کارت ملی صاحب خودرو را داشته باشیم و به نشانی اینترنتی kala.ntsw.ir مراجعه کنیم.
به نظر می‌رسد که تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اقتصاد بی‌تاثیر نبود. این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: البته در ایام کرونا ثابت شد که خیلی از شاخ و برگ‌های دولت زیادی است و می‌توان خیلی از کارها را به راحتی پیش برد. رشیدی‌کوچی در خصوص اینکه چه کسانی مخالف تعطیلی شنبه‌ها بودند، گفت: آن طیفی که خیلی تلاش می‌کردند تا شنبه تعطیل نشود، برخی از دوستان جبهه پایداری بودند و همچنین عزیزانی که نگاهشان به دولت خیلی نزدیک است. به نظر می‌رسید که نگاه دولت تعطیلی پنج‌شنبه بود.
در لایحه جدید دولت، تبصره ۱ ماده ۷ قانون کار به این شکل اصلاح شده که در کلیه مشاغل – چه مستمر و چه غیرمستمر- حداکثر مدت قرارداد موقت ۵ سال است و بعد از ۵ سال اگر کارگر همچنان در آن شغل که فرقی نمی‌کند مستمر باشد یا غیرمستمر، اشتغال داشته باشد، قرارداد او به قرارداد کار دائم تبدیل می‌شود. طبیعی‌ست که بازهم اگر کارگاه تعطیل شود یا کار خاتمه یابد، قرارداد قابل خاتمه یافتن است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها