جمعه, 15 تیر 1403 2024,July

اصل مالیات را پرداخت کنید؛ ۱۰۰ درصد تخفیف بگیرید

24 خرداد 1401
اصل مالیات را پرداخت کنید؛ ۱۰۰ درصد تخفیف بگیرید

به گزارش بانک اول، هزار جریبی مدیر کل امور مالیاتی گلستان  گفت: به منظور حمایت از تولید و حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا، مودیان خسارت دیده از این بیماری می‌توانند با پرداخت اصل بدهی مالیاتی خود تا پایان اردیبهشت، از بخشودگی صد در صد جرائم مالیاتی برخوردار شوند.

هزار جریبی افزود: طبق بخشنامه‌های قبلی کسانی که بدیهی مالیاتی خود را پرداخت می‌کردند تنها از ۷۲ درصد بخشودگی جرائم مالیاتی بهره مند می‌شدند.

وی افزود: بر اساس بخشنامه جدید حتی کسانی که بدهی آنان به قبل از خرداد ۱۳۹۹ مربوط باشد هم می‌توانند با پرداخت بدهی خود از صد در صد بخشودگی جرائم مالیاتی بهره‌مند شوند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان افزود: بر اساس بخشنامه جدید مودیانی که مشمول بدهی مالیاتی نبوده و یا طبق قانون مشمول معافیت بودند، اما مشمول جرائم انجام ندادن تکالیف قانونی شدند (بجز جرائم موضوع بند ۹ این دستور العمل) حسب مورد مشمول ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم می‌شوند وهمچنین ملاک تاریخ تعیین قطعیت بدهی برای مودیان در خصوص بدهی ابرازی، تاریخ سر رسید پرداخت مقرر در قوانین موضوعه است.

منبع: صدا و سیما

اخبار مرتبط
اولین قدم در خرید خانه با حداقل سرمایه، شناسایی مناطق مناسب با قیمت‌های مناسب است. در تهران، مناطق مختلف از نظر قیمتی بسیار متفاوت هستند. برای خرید خانه با سرمایه کم، باید به دنبال مناطق حاشیه‌ای یا در حال توسعه باشید که هنوز قیمت‌های پایین‌تری دارند. مناطقی مانند بخش‌های جنوبی تهران یا برخی از محله‌های جدید در حاشیه شهر ممکن است گزینه‌های مناسبی باشند.
در صورت مفقود شدن مجدد کارت المثنی، باز هم می‌توان درخواست صدور مجدد المثنی داد. مدارک لازم و درخواست صدور برای بار دوم، تفاوتی با درخواست صدور برای بار اول ندارد.
سردار کمالی گفت: در مرحله اول مقرر شد دستگاه‌های اصلی متولی آموزش مهارتی کشور در قالب سرویس به سامانه متصل گردند و با پای کار آمدن سایر متولیان آموزش مورد تأیید در دستورالعمل و مهیا کردن بستر ارتباطی لازم، به تدریج به تعداد این دستگاه‌ها اضافه می‌شود.
کن سگال، مدیر خلاق سابق شرکت تبلیغاتی CHIAT که به مدت طولانی با اپل کار می‌کرد، می‌گوید زمانی که چیزی پیچیده به‌نظر می‌رسید استیو به آن چوب سادگی می‌زد. استعاره چوب سادگی در فرهنگ اپل جای گرفته است. جابز به تمرکز بر چند محصول کلیدی و انجام عالی آنها اعتقاد داشت. او به دنبال حذف فعالیت‌های غیرضروری برای هدایت انرژی و منابع به تأثیرگذارترین بخش‌ها بود. اگر این کار برای جابز خوب بوده است، پس می‌تواند برای شما هم خوب باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها