یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

همه ارزها ارزان شدند!

24 خرداد 1401
همه ارزها ارزان شدند!

به گزارش بانک اول امروز هر دلار مرجع آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال  و یورو ۵۱ هزار و ۳۱۰ ریال ارزش‌گذاری شد. 

برپایه این گزارش، امروز هر فرانک سوئیس ۴۶ هزار و ۶۵۰ ریال، کرون سوئد ۵ هزار و ۴۵ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۶۹ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۹۰۱ ریال، روپیه هند ۵۷۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۷۳۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۷ هزار و ۴۵۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۶۱۸ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۴۱۰ ریال و  ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال قیمت خورد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی، و دلار کانادا ۳۴ هزار و ۷۳۹ ریال، نرخ دلار نیوزیلند ۳۰ هزار و ۱۸۲ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۹۵ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۱۰ ریال، روبل روسیه ۵۷۰ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۸ ریال، لیر سوریه ۳۴ ریال، دلار استرالیا ۳۲ هزار و ۵۶۴ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۵۳۸ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۵۲ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۱۳۱ ریال، کیات میانمار ۲۷ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۵ هزار و ۶۸۷ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۵ و دینار لیبی ۹ هزار و ۴۱۵ ریال،تعیین شد.

همچنین هر نرخ یوان چین ۶ هزار و ۵۲۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳ هزار و ۸۱۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۵۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۲۲۳ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۸۰۸ ریال، لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۴۶۴ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۳۴ ریال، افغانی افغانستان ۵۴۳ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۶۹۹ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۷ هزار و ۷۴۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۶۸۵ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

اخبار مرتبط
مجموع تعداد مهاجران افغانی در سال جاری بیشتر هم شده و حدود ۹ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها از این افزایش بی‌رویه، استفاده از منابع کشور در شرایط بحرانی اقتصاد است. در این اینفوگرافی بررسی می کنیم که هر ایرانی در سال، چقدر از جیب برای تامین معیشت مهاجران خرج می‌کند.
مبلغ این سهمیه ۱۳ هزار یورو و به صورت سالیانه است که در وجه دانشگاه واریز می‌شود. علاوه بر این بابت هزینه‌های اقامت نیز حداکثر ماهیانه ۱۵۰۰ یورو به فرد دانشجو و ۵۰۰ یورو به ازای هر عضو همراه دانشجو (تنها همسر و فرزندان)، پرداخت می‌شود.
ولین سناریو احتمال کاهش بیشتر نرخ دلار است چرا که غالبا تتر نقش لیدر در بازار ارز را بازی می‌کند؛ پیش از بازار آزاد شروع به افزایش می‌کند و وقتی بازار در مسیر نزولی قرار میگیرد از دلار تهران پایین‌تر معامله شده و بازار ارز را با خود به پایین می‌کشد. به همین خاطر یک سناریو انتظار ادامه روند نزولی در بازار ارز است ولی در نقطه مقابل باتوجه به قرارگیری حباب درهم در کانال منطقی صد تومانی و مقاومت دلار تهران در روز جاری در برابر کاهش، این تصور هم وجود دارد .
دومین حراج سکه در سال جدید بناست دوشنبه آینده با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار شود. یازدهمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه مورخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها