دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

توصیه مهم تامین اجتماعی به کارگران

24 خرداد 1401
توصیه مهم تامین اجتماعی به کارگران

به گزارش بانک اول  حسینی مدیر کل تامین اجتماعی کرمان در دیدار با رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن کارگران ساختمانی با اشاره به اینکه در استان ۳۷ هزار نفر بیمه شده فعال تحت عنوان بیمه کارگران ساختمانی وجود دارد، افزود: کارگران ساختمانی که موفق به کسب سهمیه بیمه کارگان ساختمانی نشده‌اند می‌توانند تا زمانه ایجاد سهیمه جدید از بیمه اختیاری استفاده نمایند تا سوابق بیمه‌ای برای آنان منظور شود.

رضائی، ریاست انجمن کارگران ساختمانی نیز بیان داشت که در سال گذشته تعداد ۱۶۰۰ نفر از کارگران ساختمانی که موفق به کسب جواز شغلی دیگری شده‌اند در طرح غربالگری و احقاق حق کارگران ساختمانی از شمول این بیمه خارج شده‌اند. 

او در ادامه خواستار همراهی اداره کل فنی حرفه‌ای استان با سازمان تامین اجتماعی استان جهت رفع موانع موجود شد و افزود: امیدواریم همچون گذشته با همراهی پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی در استان سهیمه جدید بیمه کارگران ساختمانی به این استان اختصاص داده شود تا سایر کارگران هم از این طرح بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها