دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ + جزئیات

24 خرداد 1401
 قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ + جزئیات

به گزارش بانک اول، با پایان یافتن مهلت ثبت نام طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو، مراسم قرعه کشی این محصولات با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

در شانزدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو، محصولات پارس TU ۵، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت قطعی مندرج در بخشنامه فروش و موعد تحویل ۹۰روزه عرضه شده است.

توجه: به محض اعلام اسامی برندگان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو ، علاوه بر سایت ایران خودرو، اسامی برندگان در شهرآرانیوز نیز اعلام می گردد.

 

اعلام ظرفیت محصولات ایران خودرو در طرح جدید فروش فوری خرداد 1400

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ + جزئیات

اخبار مرتبط
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمدحسین پروین پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

واقعا فقط مخ کار گیری هیچ قرعه کشی در کار نیست چه خوش خیالن این مردم ساده دولت تزویر و ریاست نه دولت امید تو این دولت فقط تا امیدی فریاد میزنه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها