شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد + فهرست برندگان

24 خرداد 1401
نتایج قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ اعلام شد + فهرست برندگان

به گزارش بانک اول با پایان یافتن مهلت ثبت نام طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو، مراسم قرعه کشی این محصولات با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

در شانزدهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو، محصولات پارس TU ۵، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک با قیمت قطعی مندرج در بخشنامه فروش و موعد تحویل ۹۰روزه عرضه شده است.

 

مشاهده نتایج برندگان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو امروز ۵ خرداد ۱۴۰۰ در لینک زیر:

https://esale.ikco.ir/#!/lotteryWinnerList

اخبار مرتبط
فروش حواله خودروهای برقی در بازار از چند روز قبل استارت خورده است.
مدیرعامل ایران خودرو با ارسال نامه‌ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار قیمت محصولات خانواده هایما را افزایش داد.
مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر با بقیه معاملات مرسوم و روزانه تفاوتی ندارد. دولت روی هر نوع خرید یا فروش، مالیات می‌گیرد و معامله خودرو در هر حالتی از این قاعده مستثنی نیست. به‌هر حال یکی از اصلی‌ترین منابع تأمین بودجه هر کشوری همین بحث مالیات محسوب می‌شود و مالیات خریدوفروش خودرو هم از گذشته وجود داشته است.
متقاضیان باید از تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ لغایت روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وارداتی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها