یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

مشخصات رسمی SKG اسکیلاس T60 منتشر شد + تصاویر

24 خرداد 1401
مشخصات رسمی SKG اسکیلاس T60 منتشر شد + تصاویر

به گزارش بانک اول شهر خودرو که این روزها حواشی زیادی را پیرامون خود تجربه می کند، حال اطلاعات قطعی  SKG اسکیلاس T60  را در اختیار نمایندگی های خود گذاشته است. چند روز هم اعلام شد که مالک این شرکت به خاطر برخی مسائل بازداشت شده و همچنان پرونده مشتریان شاکی شهر خودرو در جریان است. گفته می شود که شهر خودرو امتیاز تولید یما T60 یا همان لودئو T60 را به دست آورده و می خواهد تا این کراس اوور چینی را در سناباد خودرو مونتاژ کند. همچنین تولیدات اولیه این خودرو به تعهدات شهر خودرو اختصاص پیدا می کند و مشتریان شاکی این شرکت می توانند به جای تحویل خودروهای ثبت نامی، SKG اسکیلاس T60 را در اختیار داشته باشند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که مشتریان شهر خودرو چنین پیشنهادی را می پذیرند و آیا پس از مدت ها انتظار، اسکیلاس T60 را به جای محصولاتی چون کوپا T210 و … می پذیرند؟

 

مشخصات فنی SKG اسکیلاس T60 :

این کراس اوور چینی که حال در اختیار شهر خودرو و سناباد خودرو قرار گرفته است، به یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر ۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر مجهز بوده و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان آن را به چرخ های جلوی اسکیلاس T60 می رساند. در سیستم انتقال قدرت این خودرو، ساختار وضعیت ضریب سنگین L و تیپ ترونیک به همراه حالت اسپرت دیده می شود.

طول این کراس اوور شهر خودرو ۴۳۶۰ میلی متر است و ارتفاع آن به ۱۸۳۰ میلی متر می رسد. همچنین عرض  SKG اکسیلاس  ۱۶۸۰ میلی متر اعلام شده است. در کاتالوگ رسمی این کراس اوور هم فاصله محوری ۲۵۵۰ میلی متر بوده و همین نکته نشان می دهد که با یک کراس اوور نه چندان بزرگ طرف هستیم.

امکانات اس کی جی اسکیلاس :

در بحث امکانات رفاهی و ایمنی، فهرست به نسبت کاملی برای SKG اکسیلاس T60 اعلام شده است.۲ کیسه هوا، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، اتوهلد، سقف پانوراما، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، استارت دکمه ای، سنسور نور و باران، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، سنسور باد تایر، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم، آینه تاشو برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… از جمله امکانات این کراس اوور مونتاژی به حساب می آید.

اخبار مرتبط
شایان ذکر است که وجه مسدود شده در حساب وکالتی جهت ثبت‌نام اولیه، بایستی تا زمان اعلام نتایج قطعی و بارگذاری وضعیت تخصیص در پروفایل ثبت‌نام‌کنندگان، در حساب مذکور مسدود باقی بماند؛ برداشت وجه از این حساب به منزله ابطال ثبت‌نام تلقی خواهد شد.
وییک تنها نسخه بهبود یافته پراید است و نه بیشتر! اگر سوار خودروهای اقتصادی سایپا شده باشید، کاملا با تجربه رانندگی کوییک آشنا خواهید بود. تجربه رانندگی با کوییک نیز گزینه خاصی ندارد که بتواند تفاوتی در حس رانندگی القا کند. فضای کابین به نسبت قابل قبول، فرمان نرم و کلاچ و گیربکس با عملکرد معمولی، از مزایای این خودرو به‌شمار می‌روند.
زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود.
براساس اعلام گمرک، حقوق ورودی خودروی برقی برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی معادل نیم واحد درصد و حقوق ورودی برقی برای سایر متقاضیان چهار واحد درصد تعیین شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها