جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته دوم خرداد / عرضه گسترده خودرو از سوی دلال‌ها

24 خرداد 1401
پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته دوم خرداد / عرضه گسترده خودرو از سوی دلال‌ها

به گزارش بانک اول طبق ابلاغیه شورای رقابت، قیمت محصولات ایران خودرو با میانگین ۸ درصد و محصولات سایپا به‌طور متوسط ۸.۹ درصد گران شد.

آیا افزایش رسمی قیمت خودروهای کارخانه‌ای تاثیری در بازار خودرو دارد؟ رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو به تجارت‌نیوز گفت: افزایش قیمت خودروهای کارخانه‌ای در بازار تاثیر ندارد. زمانی این خبر در بازار خودرو اثرگذار است که نرخ ارز نوسان داشته باشد و تقاضای کاذب ایجاد شده باشد. با توجه به کاهش تقاضا و ثبات قیمت ارز خودرو در بازار روند با ثباتی دارد.

سعید موتمنی از افزایش عرضه گسترده خودرو از پارکینگ دلال‌ها خبر داد و اظهار کرد: مردم عادی فروشنده خودرو نیستند. بلکه عرضه خودرو از پارکینگ شخصی دلال‌ها به بازار زیاد شده است. همین افزایش عرضه باعث شد خودرو گران نشود.

به گفته او، بازار خودرو آرام است. در چند هفته گذشته معاملات خودرو ضعیف شده و خریداران فعلا خرید خودرو را متوقف کرده‌اند و دست نگه داشته‌اند.

موتمنی به آخرین قیمت پراید و پژو ۲۰۶ اشاره کرد و گفت: پراید تنها خودرویی است که قیمت آن تغییر نکرده است. پراید ۱۳۱ و ۱۱۱ به ترتیب با قیمت ۱۱۱ و ۱۲۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. پژو ۲۰۶ تیپ دو هم ۱۹۸ تا ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها