جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته دوم خرداد / هشدار به خریداران سکه!

24 خرداد 1401
پیش‌بینی قیمت طلا در هفته دوم خرداد / هشدار به خریداران سکه!

به گزارش بانک اول در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قیمت طلا، سکه و ارز به ثبات رسید. در این میان اما با نوسان قیمت طلا فروش سکه‌های تقلبی زیاد شده است.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا گفت: فروش سکه تقلبی در فضای مجازی زیاد شده است. مردم برای خرید سکه اصل حتما به سه نکته توجه کنند: ۱- از رسته سکه‌فروشی‌ها، سکه بخرند. ۲- نام کارت سکه با واحد صنفی همخوانی داشته باشد. ۳- به جواز کسب و هلوگرام دقت کنند.

نادر بذرافشان اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از اتحادیه صنف طلا به این نتیجه رسیدیم بیشترین فروش سکه‌های تقلبی از سوی فروشندگان فضای مجازی انجام شده است. بارها به مردم توصیه کردیم از فضای مجازی سکه نخرند اما آنها به این نکات توجهی ندارند.

قیمت طلا در هفته دوم خرداد چه روندی دارد؟ به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلای تهران، چنانچه قیمت ارز کنترل شود و انس جهانی طلا تغییری نداشته باشد، طلا در هفته دوم خرداد گران نمی‌شود.

بذرافشان گفت: دامنه تغییر قیمت سکه بین ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان است. به نظر می‌رسد نوسان اندک قیمت سکه ادامه‌دار است.

اخبار مرتبط
بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
نشست شورای عالی هماهنگی اقتصادی، امروز چهارشنبه به ریاست آقای رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید. در این نشست با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه موافقت کردند.
همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نمی شود.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات امروز است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها