جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

تحویل سایپا کوییک S به مشتریان آغاز شد + تصاویر

24 خرداد 1401
تحویل سایپا کوییک S به مشتریان آغاز شد + تصاویر

به گزارش بانک اول ،با توجه به اطلاعات رسیده، تحویل کوییک فیس لیفت با تیپ S به مشتریان آغاز شده و در هفته جاری، گروه خودروسازی سایپا این هاچ بک کراس را روانه جاده های کشور کرده است.

 سایپا موظف است تا تعهدات مربوط کوییک S قبل از خرداد ۱۴۰۰ را با قیمت قدیم به دست مشتریان برساند و افزایش قیمت اخیر شورای رقابت را در صدور دعوتنامه ها لحاظ نکند. بر اساس جدول منتشر شده توسط سایپا، قیمت مصوب کوییک S در خرداد ۱۴۰۰ به ۱۵۴ میلیون و ۹۹۴ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

نکته قابل توجه در مورد حضور کوییک S در جاده های کشور، عدم امکان فروش این هاچ بک کراس به مدت یکسال پس از تحویل است. با توجه به مصوبه های کمیته خودرو و قوانین تصویب شده، مالکان کوییک S نمی توانند تا به صورت قانونی خودروی خود را قبل از یکسال به فردی واگذار کنند و سند خودروها در رهن سایپا باقی می ماند. همچنین با توجه به گفته مقامات قضایی، افرادی که خودروهای سند در رهن را به صورت قراردادی در دفترخانه ها به اشخاص دیگر انتقال می دهند، این امکان را دارند تا در زمان آزاد شدن سند خودرو از انتقال مالکیت خودرو خودداری کنند. برای همین به مشتریان خودروهای جدیدی مانند سورن پلاس، رانا پلاس، شاهین، کوییک S، ساینا S و… پیشنهاد می شود که برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان، از خرید خودروهای در رهن کارخانه خودداری کنند.

 

معرفی سایپا کوییک S به خاطر ورود به بازار کشور :

کوییک S نسخه پایه کوییک فیس لیفت است و امکانات سطح بالایی در آن دیده نمی شود. این خودرو به پیشرانه M15 مجهز است که با حجم ۱٫۵ لیتر، ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ توان خود را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلوی کوییک S می رساند. این پیشرانه به دریچه گاز برقی مجهز شده و از سویی چیدمان محفظه موتور کوییک فیس لیفت تا حدی متفاوت از نسخه معمولی است.

مدیران مگا موتور و سایپا می گویند که در اواسط سال ۱۴۰۰ پیشرانه M15GSI در کوییک S نصب خواهد شد. این پیشرانه با همان حجم و چیدمان ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ، به سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی مجهز بود و تغییراتی در ساختار پاشش سوخت، جرقه زنی، سرسیلندر و… آن رخ داده است. همچنین ساختار خروجی دود M15GSI از نوع هدرز و مجموع این تغییرات باعث می شود تا پیشرانه جدید کوییک S در اواسط سال جاری، ۹۰ تا ۹۴ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۴ تا ۱۳۸ نیوتن متر تولید کند.

 

سایپا کوییک S در بخش امکانات به دو کیسه هوا، جلو آمپر جدید، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، ترمز ABS، EBD، فرمان طرح D، پنل جدید تنظیم ارتفاع چراغ و برف پاککن عقب، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر، نمایشگر تعویض دنده، سنسور پارک عقب، دما سنج محیط، بلوتوث، ریموت جدید، بازشو درِ صندوق عقب از روی ریموت و داشبورد، سامانه مدیریت یک پارچه خودرو، شیشه ها و آینه های برقی و… مجهز است.

اخبار مرتبط
فراخوان‌های مربوط به ایمنی زمانی اتفاق می‌افتند که هر یک از اجزای خودرو معیوب بوده و ایمنی خودرو را به خطر می‌اندازد. مسائل مربوط به ایمنی ممکن است در خودروهایی با تجهیزات، طراحی یا سازنده مشابه رخ دهد.
متقاضيان فوق مي‌توانند طي مدت 10 روز يا تا زمان تكميل ظرفيت با مراجعه به سايت فروش اينترنتي به آدرس esale.ikco.ir نسبت به واريز وجه اقدام نمايند. زمان فعال‌سازي اين بخشنامه بر روي سايت esale.ikco.ir بعد از ارسال پيامك از سوي ايران‌خودرو خواهد بود.
بنانژاد دبیرکل اتاق اصناف ایران با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید. وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.
برای متقاضیان خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت‌نام‌ این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از عصر روز دوشنبه هفته جاری تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه امشب (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) این امکان فراهم بود که از میان ۱۴ مدل خودروی وارداتی عرضه شده در این مرحله، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند مهدی تقدسی - مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو - در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که مهلت آن تا ۲۹ فروردین ماه تمدید شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها