پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

انتشار اسامی نامزد‌های انتخابات میاندوره‌ای خبرگان رهبری

24 خرداد 1401
انتشار اسامی نامزد‌های انتخابات میاندوره‌ای خبرگان رهبری

به گزارش بانک اول ستاد انتخابات کشور، اسامی نامزد‌های دومین میاندوره‌ای انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به تفکیک چهار استان تهران، خراسان رضوی، مازندران و قم را منتشر کرد.
متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره (۱۶)
در اجرای مواد ۱۷ و ۱۸ آئین نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری، به آگاهی مردم شریف استان‌های تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران می‌رساند اسامی نامزد‌های دومین میاندوره انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به تفکیک استان که صلاحیت آنان مورد تائید شورای نگهبان قرارگرفته است به شرح زیر اعلام می‌گردد:
استان تهران
۱) آقای علیرضا اعرافی
۲) آقای حمید حوالی شهریاری
۳) آقای احمد دانش زاده مؤمن
۴) آقای علی رازینی
۵) آقای علی رحمانی فرد
۶) آقای حسین ردائی
۷) آقای کاظم سپاسی آشتیانی
۸) آقای حسینعلی سعدی
۹) آقای علی قریب دوست
۱۰) آقای رضا محققیان گورتانی
۱۱) آقای حیدر مصلحی
۱۲) آقای منصور مظاهری کرونی
۱۳) آقای سیداحمد موسوی وادقانی
۱۴) آقای مهدی نیکوی
۱۵) آقای سیدمحمد واعظ موسوی
۱۶) آقای غلامعباس هاشمی

استان خراسان رضوی:
۱) آقای عباس شاه رفعتی
۲) آقای سیدمحمدرضا مدرسی مصلی
۳) آقای غلامرضا مغیسه

استان قم:
۱) آقای محمود رجبی
۲) آقای سیدمحمد سعیدی گلپایگانی

استان مازندران:
۱) آقای سیدصادق پیشنمازی
۲) آقای محمدحسن گل‌ی شیردار
ضمناً براساس ماده ۲۳ آئین نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری پس از انتشار اسامی نامزدها، فعالیت‌های تبلیغاتی آنان ۱۵ روز قبل از روز اخذ رأی شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت./خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط
در شرایطی که بحث درباره مالیات بالا گرفته، سخنگوی سازمان امور مالیاتی توضیحاتی درباره شیوه مالیات‌ستانی دولت از افراد و مشاغل ارائه داده تا ابهامات مطرح‌شده تا حدودی رفع شوند
وزیر نفت در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک پالایشگاه ۱۰۰ هزار بشکه‌ای احداث کنیم، حداقل سه تا چهار سال زمان می‌برد و حداقل سه تا چهار میلیارد دلار بار مالی دارد تا بتواند ۸ تا ۱۰ میلیون لیتر در روز بنزین تولید می‌کند. این یعنی ما باید سالی چهار پالایشگاه احداث کنیم که این میزان از مصرف را در مواقع اضطرار و این میزان مصرف، شرایط را کنترل کنیم.
احکام مالیاتی قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان ابلاغ شد که بر اساس آن سقف و ارزش کل واردات از این طریق به میزان ۱۰ درصد ارزش واردات کل کشور خواهد بود.
همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اعتماد به نفس نقش بزرگی در زندگی دارد. از این رو، پرورش آن به نفع شماست. اما مانند هر چیزی، اگر می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید، باید برای آن تلاش کنید. انفعال را کنار بگذارید، قاطع باشید. مطمئناً، فوراً به دست نمی‌آید، به زودی، عادات اعتماد به نفس بخشی از شما خواهد شد. و هنگامی که به آن نقطه رسیدید (و خواهید رسید)، غیرقابل توقف خواهید بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها