پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

وام ۱۰۰ میلیونی با بازپرداخت ۲۰ ساله برای این افراد

24 خرداد 1401
وام ۱۰۰ میلیونی با بازپرداخت ۲۰ ساله برای این افراد

به گزارش بانک اول حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: سقف وام بهسازی مسکن روستایی ۵۰ میلیون تومان بود که با پیشنهاد بنیاد مسکن و تصویب هیئت دولت به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی با بیان این‌که کارمزد این وام ۵ درصد است، افزود: بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۲۰ ساله است.

وی تصریح کرد: ‌توزیع بانکی و استانی این وام با همکاری بانک مرکزی تنظیم و ارسال شده است

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن بیان کرد: ‌متقضایان دریافت این وام از حدود ۲۰ روز دیگر می‌توانند با مراجعه به ادارات بنیاد مسکن استانی تشکیل پرونده بدهند.

با توجه به اظهارات مقام مسئول بنیاد مسکن میزان قسط ماهانه وام ۱۰۰ میلیون تومانی ۶۵۹ هزار تومان است. در مجموع سود این وام ۵۸ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
در حال حاضر دولت پنج وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی را برای مستاجران بسته به مکانی که زندگی می‌کنند، در نظر گرفته است. مستاجری که بتواند از بانک وام بگیرد، با در نظر گرفتن مبلغ وام و نرخ سود، هر ماه چقدر باید برای پرداخت قسط کنار بگذارد؟
افزایش تسهیلات ودیعه مسکن برای خانواده‌های در قالب طرح جوانی جمعیت اگر از سوی بانک ها موافقت شود و بانک ها در پرداخت این تسهیلات همکاری کنند می‌تواند به بازار مسکن کمک کند اما به نظر می رسد که در این بین بانک ها چندان همکاری نمی‌کنند.
ضمن اینکه میزان بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ماده 100، سه برابر سال گذشته شده است. براین اساس کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شده‌اند و می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 استفاده کنند.
برای دریافت این تسهیلات متقاضی باید ابتدا یک سپرده ویژه طرح اندواخته باز نماید و به مدت ۴ ماه، هر ماهه ۸۰۰ هزارتومان به این حساب واریز نماید. پس از گذشت ۴ ماه، متقاضی می‌تواند درخواست تسهیلات اندوخته بانوان بانک مهر را داشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی یوسفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

برای نوسازی خونه روستایی هم میشه گرفت این وامو؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها