ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ + جزئیات

24 خرداد 1401
قرعه‌کشی فروش فوق العاده ایران خودرو امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ + جزئیات

به گزارش بانک اول گروه صنعتی ایران خودرو به منظور افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده کرده است. در این طرح سه محصول پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه می شود.

مراسم قرعه کشی این محصولات با حضور نهادهای نظارتی در سالن اجتماعات ایران خودرو برگزار شد.

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

حداکثر زمان برای اعلام نتایج برندگان طرح فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو با موعد تحویل ۹۰ روزه و قیمت و رنگ شخص پس از تائید قرعه کشی ایران خودرو در سایت ایران خودرو منتشر می‌شود.

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو

برندگان قرعه کشی خرداد ایران خودرو میبایست طی مدت زمان تعیین شده وجه پیش پرداخت را واریز نمایند. گفتنی است که پیش از برگزاری قرعه کشی، ثبت نام کنندگان نباید هیچگونه وجهی واریز کنند. همچنین شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو حذف شده است.

پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان مهلت ثبت‌نام، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. پس از اعلام اسامی منتخبان از طریق درج اسامی در سایت رسمی فروش محصولات این شرکت (https://esale.ikco.ir) و ارسال پیامک، مشتریان ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز کنند.

*به محض انتشار اسامی برندگان در سایت ایران خودرو، نتایج قرعه کشی از طریق همین‌سایت اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط
موتمنی تصریح کرد: کاهش قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی برآمده از افت قیمت دلار است و وقتی دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومان وارد شد این کاهش قیمت رخ داد و تا زمانی که ریزش قیمت دلار ادامه داشته باشد از آنجا که خودروی در ایران کالایی سرمایه‌ای است افت قیمت انواع خودرو هم ادامه خواهد داشت.
در این مصوبه آمده است: اعضای شورا به اتفاق آرا مصوب کردند که «خودرو‌های برقی از شمولیت دستورالعمل بازار خودرو‌های سواری مصوبه ۵۴۳ و اصلاحات بعدی آن خارج گردد.»
قیمت مندرج در جدول شماره یک‌، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌شود که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام کنند.
پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگی ها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین G و کوییک مدل جی ایکس اقدام نموده در تاریخ 1403/02/29پیامک به ایشان ارسال گردیده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل اعلام می گردد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها