یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

زمان پرداخت حقوق مستمری بگیران مشخص شد + جدول زمانبندی

24 خرداد 1401
 زمان پرداخت حقوق مستمری بگیران مشخص شد + جدول زمانبندی

به گزارش بانک اول پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در این ماه از ۲۰ خرداد آغاز شده و تا سی و یکم خرداد بر اساس حروف الفبا (مطابق با جدول ذیل) واریز می شود.

photo_۲۰۲۱-۰۶-۱۳_۱۸-۳۹-۱۲

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

براساس بخشنامه افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ از ابتدای سال جاری تمامی مستمری‌های بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان مشمول قانون تامین‌اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۹ برقرار شده، به ترتیب برای دریافت‌کنندگان تا حداقل مستمری، به میزان ۳۹ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان ۲۶ درصد به‌ علاوه مبلغ ثابت ۲۴۸ هزار و ۳۵۵ تومان افزایش می‌یابد.

بر اساس مصوبات شورای عالی کار، حداقل میزان مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی‌ کلی و بازماندگان ماهیانه مبلغ ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۹۵ تومان تعیین می‌شود.

مجموع آیتم‌های مبلغ مستمری سال ۱۳۹۹، مبلغ متناسب‌سازی، ضریب ترغیب و تفاوت تطبیق ناشی از اجرای متناسب سازی مرحله اول حقوق مستمری‌بگیران، مبنای اعمال افزایش مستمری ماده ۹۶ قانون در سال جاری خواهد بود.

پرداخت کمک هزینه تأمین معیشت به مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی

به موجب ضوابط قانونی و مفاد بودجه سنواتی سازمان تأمین اجتماعی کمک‌های جنبی تحت عنوان حق سنوات، عائله مندی، اولاد و همسر متکفل فرزند و همچنین کمک هزینه مسکن و کمک هزینه تأمین معیشت به مستمری بگیران این سازمان پرداخت می‌شود.

حق سنوات مازاد بر ۲۰ سال سابقه پرداخت حق‌ بیمه ، در سال ۱۴۰۰ به میزان ۵۰۰ تومان به ازای هر سال سابقه مازاد بر ۲۰ سال افزایش می‌یابد. همچنین به موجب بخشنامه ابلاغ شده به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی کمک‌ هزینه ماهانه عائله‌مندی مبلغ ۸۸ هزار و ۵۱ تومان، کمک‌هزینه ماهانه اولاد ۱۷ هزار و ۷۸۲ تومان و کمک‌ هزینه ماهانه همسر متکفل فرزند ۴۴ هزار و ۲۵ تومان تعیین شده است.

در این بخشنامه میزان کمک‌هزینه مسکن مبلغ ۷۰ هزار تومان و کمک‌ به تامین معیشت مستمری‌بگیران مبلغ ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

اخبار مرتبط
وی تعیین الگوی مصرف برق هر منطقه را بر اساس قانون و با تاکید بر حفظ رفاه اجتماعی و فرصت‌های مدیریت مصرف ذکر و تصریح کرد: به طور معمول ٧٥ درصد مشترکان برق هر منطقه، نسبت به الگوی مصرف تعیین شده، برق کمتری مصرف می‌کنند.
به‌طور معمول، محققان پزشکی برای اثبات چیزی انتظارها رو بالا می‌برند سپس در دستیابی به آن شکست می‌خورند. آنان اغلب به‌سرعت به این نکته اشاره می‌کنند که A منجر به B می‌شود در حالی‌که به‌راستی ثابت نکرده‌اند، فقط اینکه، ارتباط آماری قوی بین A و B وجود دارد.
قاليباف با تاكيد بر اينكه مجلس در عين اختلاف سليقه و اختلاف ديدگاه با سياست‌هاي ارزي دولت همراهي كرده است، گفت: همه اختيارهاي موجود در قانون دايمي را به رييس بانك مركزي داديم و هر چه ايشان در جلسه سران قوا بيان كردند قبول كرديم اما شرايط كنوني نشان مي‌دهد كه هم رويكرد اقتصادي و هم رويكرد مديريتي در موضوع ارز دچار اشكال است.
اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش‌وپرورش سوم اردیبهشت اعلام شد که بنابر اظهارات معاون وزیر آموزش و پرورش، سه برابر ظرفیت جذب در آموزش و پرورش، در آزمون پذیرفته‌ شده‌اند که این افراد برای مرحله «ارزیابی تکمیلی» و گزینش می‌توانند از امروز (هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳) با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها