یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوهٔ بررسی و مشاهده نتایج قرعه‌کشی سایپا + آموزش تصویری

24 خرداد 1401
 نحوهٔ بررسی و مشاهده نتایج قرعه‌کشی سایپا + آموزش تصویری

به گزارش بانک اول، تمامی کسانی که در قرعه کشی شرکت خودرو سازی سایپا برنده شوند در همان روز خبر قبولی آن ها در قالب یک پیامک به آنها ارسال می‌شود و از همان روز به مدت ۴۸ ساعت مهلت دارند تا تمامی مبلغ خودرو انتخابی خود را از طریق سایت پرداخت کنند. بدیهی است بهتر است قبل از پرداخت هزینه از باز بودن سقف برداشت کارت خود به منظور پرداخت بالای ۵۰ میلیون تومان اطمینان حاصل نمایند.

اما کسانی که برای آنها پیامک نیامده است و خواهان چک شدن وضعیت خودرو انتخابی خود هستند میتوانند با استفاده از کد رهگیری خود از طریق سایت سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com اقدام نمایند.

پس از وارد شدن در بخش مشاهده نتایج قرعه‌کشی، با وارد کردن کد رهگیری در بخش مربوطه از برنده و یا عدم برنده شدن در قرعه‌کشی اطمینان حاصل نمایید.

 

 

 

کد پیگیری برندگان هر دوره فروش سایپا یک کد ۷ رقمی است و اعداد ابتدایی فهرست برندگان هر دوره در واقع شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری و بررسی احتمال برنده بودن خود از کلید‌های میانبر ctrl + f استفاده کنند، بعد از فشردن این کلید‌های ترکیبی کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه سامانه فروش سایپا باز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کنید.


اگر در نتیجه جستجو شما عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کد پیگیری شما در لیست برنده شدگان سایپا موجود است و شما برنده شده‌اید، اما اگر عدد صفر باشد شما در این دوره فروش برنده نشده‌اید.

اخبار مرتبط
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟
بهمن موتور شرایط فروش جدید خودروی ریسپکت را اعلام کرد.
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها