یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا (مرحله نهم) اعلام شد + لیست برندگان

24 خرداد 1401
نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا (مرحله نهم) اعلام شد + لیست برندگان

به گزارش بانک اول، لیست منتخبین اصلی طرح فروش فوق العاده محصولات گروه سایپا اعلام شده است و منتخبین تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۹ فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند.

 

دومین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۵ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل تیبا صندوقدار، تیبا۲، ساینا دنده ای، کوییک. اس و ساینا. اس با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

 

لیست برندگان قرعه کشی طرح فروش فوق العاده سایپا (مرحله نهم - مرحله دوم ۱۴۰۰)

 

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۳۰۸ هزار و ۶۹۰ نفر شرکت کردند که ۳۰۴ هزار و ۱۹۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۵ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودرو‌ها بر اساس قرعه کشی باشد ۵۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۱۰ هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه می‌شود، علاوه بر این ۶ هزار دستگاه تیبا صندوقدار، ۶ هزار دستگاه ساینا دنده ای، هزار دستگاه کوییک. اس و ۲ هزار دستگاه ساینا. اس عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها