ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

سقف وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت + جزئیات

24 خرداد 1401
سقف وام ضروری بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت + جزئیات

به گزارش بانک اول، بانک رفاه کارگران در راستای تداوم تکریم و مساعدت به منظور رفع نیاز‌های مالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ضروری قابل پرداخت به این قشر معزز را افزایش داد.

سقف فردی تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری قابل پرداخت به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی از حداکثر مبلغ ۵۰ میلیون ریال به مبلغ ۷۰ میلیون ریال افزایش یافت./ تسنیم

اخبار مرتبط
بازپرداخت ۶۰ ماهه است اقساط ماهانه پرداختی شما در این حالت 5,258,328 تومان خواهد بود و کل سود وام 15,499,680 تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز 315,499,680 تومان می شود که باید در مدت ۵ سال به بانک بازگردانده شود.
بانک ملت از مجموع ۱۸۵ هزار و ۷۷۷ نفر مراجعه‌کننده به ۱۵۱ هزار و ۴۹ نفر وام فرزندآوری داده است. از این تعداد، ۳۴ هزار و ۷۲۸ نفر در صف وام این بانک مانده‌اند. این آمار و ارقام یعنی تنها حدود ۱۸ درصد در صف وام مانده‌اند و ۸۲ درصد موفق به دریافت وام فرزندآوری شده‌اند. همچنین بانک ملی ایران ۱۴۷ هزار و ۳۹۸ هزار فقره وام پرداخت کرده است. از مجموع ۱۶۸ هزار و ۵۴۹ نفر متقاضی، ۱۲ درصد یعنی ۲۱ هزار و ۱۹۶ نفر در صف دریافت وام هستند و ۸۸ درصد وام را تحویل گرفته‌اند.
برای بهره‌مندی از وام سربازی، سربازان باید دوره خدمت خود را به طور کامل به پایان رسانده و گواهینامه‌های مربوط به مهارت‌های کسب شده را دریافت کرده باشند. این مهارت‌ها می‌توانند در حوزه‌هایی همچون فرهنگ، هنر، صنعت، کشاورزی و خدمات باشند.
این وام دارای مزایای بسیار زیادی است که از آنها می‌توانیم به بدون ضامن بودن، کارمزد پایین و ... اشاره کنیم. این وام به صورت مرحله‌ای و در ۴ مرحله واریز می‌گردد، مبلغ این وام در مجموع ۲۰۲ میلیون تومان است. برای اطلاع از مبالغ این ۴ مرحله، جدول زیر را مشاهده نمایید. بازپرداخت مراحل واریز این وام باهم متفاوت هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها