شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

یک واریزی مهم برای این بازنشستگان

24 خرداد 1401
یک واریزی مهم برای این بازنشستگان

به گزارش بانک اول  سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سود سال ۱۳۹۹ سهام شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین‌ساز برای بازنشستگان و وظیفه بگیران و مستمری بگیرانی که در زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۶ سهامدار بوده‌اند، به ازای هر سهم ۶۰۰ ریال و همراه با حقوق خرداد ماه ۱۴۰۰ به حساب این عزیزان واریز گردیده است.

اخبار مرتبط
قیمت لاستیک‌های پرفروش چه به صورت دولتی و چه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. بعضا قیمت یک لاستیک در بازار ۶۰ درصد گران‌تر از قیمت لاستیک دولتی مشابه است.
براساس قانون خانه‌های خالی در صورت عرضه نشدن با افزایش مالیات هرسال مواجه می‌شوند و اگر یک واحد مسکونی در سال عرضه نشود مشمول مالیات شده و ۶ برابر مالیات عادی از آنها مالیات دریافت می‌شود و در صورتی که سال بعد هم خالی باشد مشمول مالیات ۱۲ برابری می‌شود.
مالیات بر اجاره یکی از انواع مالیات بر درآمد است اما در حالت عادی آنقدر موارد معافیت‌ مالیات بر اجاره را دست‌ودلبازانه تعیین کرده‌اند که تقریبا شامل حال کسی نمی‌شود. این فرصت ایده‌‌آل می‌تواند به سادگی از دست برود. به‌خصوص صاحبخانه‌هایی که قانون سقف اجاره‌بها را رعات نمی‌کنند، خطر بیخ گوششان است.
زندگی گاهی اوقات می تواند خیلی سخت شود و ما را درهم بشکند. در چنین شرایطی باید ریتم تند زندگی را کمی آهسته کنیم و به یافتن تعادل و انتخاب‌های آگاهانه روی بیاوریم.پیروی از ۸ اصل در زندگی می‌تواند در مواقعی که به نظر می‌رسد دنیا خیلی سریع می‌چرخد کمک کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها