پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

تحویل خودرو تارا در روزهای آینده

24 خرداد 1401
تحویل خودرو تارا در روزهای آینده

به گزارش بانک اول فرشاد مقیمی در حاشیه امضای تفاهمنامه وزارت صمت و بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: میزان تولید ایران خودرو قریب به 22 درصد افزایش داشته است و امسال 120هزار دستگاه تولید خودرو داشته‌ایم. در مورد خودروهای سنگین نیز دو برابر رشد تولید را تجربه کردیم، در سال 98، 480 خودرو سنگین تولید کردیم که در سال 99 این میزان به 1100 دستگاه افزایش پیدا کرد. پیش‌بینی تولید در سال 1400 برای خودروهای سنگین 4 برابر سال 99 بود.

وی با اشاره به تولید اتوبوس گفت: در سال 98 واردات اتوبوس 58 هزار یورو بود که این میزان درسال 99 به 44 هزار یورو کاهش پیدا کرد برنامه ما برای سال 1400 نیز کاهش این رقم به 33 هزار یورو است. امروز این ظرفیت به وجود آمده است که از این روش از خروج منابع ارزی جلوگیری کنیم در صادرات نیز رشد خوبی تجربه کرده ایم.

رییس شرکت ایران خودرو در ادامه تصریح کرد: خودرو تارا از چند روز دیگر تحویل داده می‌شود، گیربکس اتومات نیز در حال انجام مراحل کالیبراکسیون و شهریورماه تحویل داده خواهد شد. گیربکس نیمه اتومات نیز در شهریور ماه و هفته دولت با تولید انبوه عرضه می‌شود اما عرضه خودرو آن آبان ماه صورت می گیرد.

اخبار مرتبط
اگر شما هم مدام در ذهنتان تکرار می‌کنید که چرا من پولدار نمیشم یا چرا هرچه تلاش می کنم پولدار نمی شوم ، لازم است با بعضی از قوانین ثروتمندشدن آشنا شوید. رعایت این قوانین می‌تواند شما را به ثروت و قدرت برساند و نیازی نیست تا برای ثروتمند شدن حتما خانواده‌ای متمول داشته باشید.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش گروه صنعتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.
این طرح فروش به صورت نقد و اقساط برگزار می شود، به طور معمول در طرح های فروش نقدی و اقساطی خودروسازان خصوصی قیمت ها قطعی است اما مدیران خودرو در اقدامی نادر اعلام کرده که قیمت محصولات عرضه شده غیر قطعی است. مدیران فروش این خودروساز کرمانی قیمت های قطعی را پیش از واگذاری یا در زمان فاکتور کردن به اطلاع مشتریان می رسانند و متقاضیان نیز موظف هستند تا ما به التفاوت را به حساب خودروساز واریز و سپس نسبت به تحویل خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.
سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودروهای مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها